گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در ارزیابی وزارت نیرو خوش درخشید
پوشش گسترده خدمات دولت در حوزه آبرسانی به شهرها و روستاها و بویژه مناطق کوهستانی و صعب العبور استان بوشهر از دیگر ملاک های انتخاب روابط عمومی شرکت آبفا استان به عنوان روابط برتر در حوزه صنعت آب و برق است

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر: از ملاک‌های مهم در این ارزیابی بکارگیری ظرفیت های مختلف در سایه تعامل موثر با رسانه برای ترویج مباحث مرتبط با حوزه آب بوده است که استان بوشهر در این شاخص با ارائه راهکارهای خلاقانه بر بستر رسانه های مختلف دیداری و شنیداری توانست رتبه برتر کشوری کسب کند.

استان بوشهر در چند سال اخیر از استان های دارای تنش آبی بوده است که به لطف تنوع منابع تامین آب شرب استان بوشهر بویژه با احداث آب شیرین کن ها در نقاط متعدد استان توانسته به طور نسبی از شرایط تنش فاصله بگیرد.

در کنار تنوع بخشی به منابع تامین آب شرب، ترویج راهکارهای مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آب در بین هم استانی ها در بخش خانگی از جمله راهکارهای اثر گذار در مسیر کمک به تامین آب شرب پایدار بوشهری ها بوده است.

شناسه خبر : 5788
تاریخ : 1401/11/26 16:24:10
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PKTGlp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تجلیل #آب و فاضلاب #وزارت نیرو

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • میهن دوست
    1 سال قبل

    بادرودباتوجه به سفرریاست جمهور مبنی برتداوم اب متاسفانه منطقه ماکوچه نفتی پشت مسجدارشادفرودگاه هنوزجیربندی است وخواسته مابراورده نشده امیدوارم رسیدگی کنید