گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان بوشهر تقویت شود
استاندار بوشهر با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های دولت الکترونیک در استان، گفت: باید زیرساخت‌های دولت الکترونیک در دستگاه‌های مختلف برای تسریع خدمات‌رسانی توسعه یابد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری بوشهر با بیان اینکه حوزه تهدیدات دشمن از طریق حوزه سایبری و فضای مجازی است، اظهار داشت: دشمن در شرایط فعلی با ابزار حوزه سایبری و فضای مجازی اهداف خود را دنبال می‌کند که هوشیاری مردم سبب ناکام گذاشتن توطئه آنان شده است.

وی تهدیدات امنیتی جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برنامه‌های دشمنان در فتنه جدید از طریق ابزار رسانه‌ای دنبال می‌شود که این مهم سبب افزایش هوشیاری مردم شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به انتخابات سال 1402 در کشور بیان کرد: برای انتخابات سال آینده باید زیرساخت‌های دولت الکترونیک در دستگاه‌های مختلف توسعه یابد و تأمین شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر آماده شدن برای انتخابات سال آینده گفت: توسعه دولت الکترونیک در سطح دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های پشتیبان برای آماده شدن برگزاری انتخابات لازم است.

وی با اشاره به نقش دولت الکترونیک در تسریع خدمات‌رسانی افزود: برای دستیابی به رضایتمندی مردم، افزایش بهره‌وری و تسریع خدمات‌رسانی باید دولت الکترونیک توسعه یابد.

وی ضمن تأکید بر اهمیت امنیت فضای سایبری تصریح کرد: تغییرات در سازمان‌ها و دستگاه‌ها موثر و مفید است که در این راستا خدمات خسرو استوار در مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر ضمن معرفی محمد مهدی موسایی به عنوان مدیر جدید فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری بوشهر برای وی آرزوی موفقیت کرد.

شناسه خبر : 3839
تاریخ : 1401/8/3 14:46:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/EVc7jc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دولت الکترونیک #احمد محمدی‌زاده #فناوری اطلاعات #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.