گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ساعات کاری جدید بانک‌ها اعلام شد
شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد: ساعت کار بانک‌ها از روز ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به بعد، در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

 شورای هماهنگی بانک‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استناد اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۵ مبنی بر تغییر ساعت کاری ادارات و بانک‌ها تا پانزدهم شهریورماه سال جاری به علت صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کار ادارات و بانک‌ها از روز پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به روال سابق باز می‌گردد.

بر این اساس، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در این ایام از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است.

همچنین در روز‌های پنجشنبه، زمان خدمت رسانی به مشتریان در شعب بانک‌ها از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ساعات حضور کارکنان در شعب از ساعت ۷ تا ۱۳ خواهد بود.

ساعات کاری واحد‌های ستادی بانک‌ها در تهران نیز همچون سنوات گذشته، در روز‌های شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و در روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ است.

 
شناسه خبر : 16758
تاریخ : 1403/6/14 04:59:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/jpvP97
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بانک‌ #تغییر ساعت کاری #ساعات کاری جدید بانک‌ها #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.