گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
توزیع بی‌سابقه پوشاک و کفش بین دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم
سجاد شیخی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم، از یک اقدام خیرخواهانه و بی‌سابقه در راستای حمایت از دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد.
وی اعلام کرد که در این طرح، پوشاک و کفش به صورت گسترده و با کیفیت بالا بین دانش‌آموزان بخش ارم توزیع شده است.

سجاد شیخی در ادامه افزود: "هدف ما از این اقدام، فراهم کردن شرایط مناسب برای تحصیل و ارتقاء سطح کیفی زندگی دانش‌آموزان است. ما به خوبی می‌دانیم که پوشاک و کفش مناسب می‌تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس و حضور فعال دانش‌آموزان در مدرسه داشته باشد."

 

همچنین، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش ارم از توزیع نوشت‌افزار بین تمامی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: "این اقدام با همکاری و مشارکت شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری و دهیاری‌ها در بخش ارم انجام گرفته است." وی افزود: "توزیع نوشت‌افزار به دانش‌آموزان کمک خواهد کرد تا بدون نگرانی از کمبود وسایل مدرسه، به تحصیل خود ادامه دهند."

 

سجاد شیخی به عنوان یک مدیر توانمند و مسئول، همواره در کنار افراد تحت پوشش کمیته امداد بوده و به عنوان یک فرد پاسخگو در بخش ارم شناخته می‌شود. این اقدامات نه تنها نشان‌دهنده تعهد وی به بهبود شرایط زندگی افراد تحت پوشش است، بلکه نویدبخش آینده‌ای روشن برای دانش‌آموزان این منطقه می‌باشد. 

 

این اقدامات خیرخواهانه در حالی صورت می‌گیرد که نیاز به حمایت از دانش‌آموزان در شرایط اقتصادی کنونی بیش از پیش احساس می‌شود. امید است با ادامه این روند، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در زمینه تحصیل و رفاه اجتماعی در بخش ارم باشیم.

شناسه خبر : 17447
تاریخ : 1403/7/4 19:25:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/N7oq9L
نویسنده خبر :
X

🔶حجت دانشور

🔹کنشگر اجتماعی 

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر 

🔹خبرنگار

🔹کارشناس برق صنعتی

برچسب ها #سجادشیخی #کمیته امدادامام خمینی(ره) بخش ارم #بخش ارم

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.