گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سربازان وظیفه مهارت های فنی و حرفه ای را با گواهینامه معتبر می آموزند
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گناوه گفت: بنابر دستورالعمل قرارگاه مهارت آموزی، یگان های نظامی کارکنان وظیفه را جهت آموزش و فراگیری مهارت های فنی و حرفه ای کاربردی به این سازمان جهت شرکت در کلاس های آموزشی معرفی می کنند.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر، حسین شمسی زاده در بازدید از دوره های مهارتی سربازان وظیفه در این شهرستان ،اظهار داشت: در لبیک به تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و تاکید فرمانده نیروهای مسلح بر مهارت آموزی، کارکنان وظیفه، نیروهای مسلح  با تعامل خوب با یگان های نظامی شهرستان گناوه اقدام به مهارت آموزی سربازان وظیفه کرده ایم.
وی با اشاره به اينکه 60 درصد سربازان مهارت آموخته پس از فراغت از سربازي در همان مهارت فراگرفته جذب بازار کار مي شوند، اضافه کرد: آموزش هاي مهارتي در يگان هاي نظامي به دو صورت مهارت در کارگاه آموزشي و مهارت آموزي در محيط کار واقعي ارايه مي شود که در هر دو حالت مهارت هاي فني را بصورت کامل فرا مي گيرد.
شمسی زاده مهارت‌آموزی به سربازان در طول دوران خدمت را یک فرصت بزرگ دانست و افزود: اگر در طول مدت خدمت سربازی در کنار انجام وظایف سربازان به عنوان حافظان این مرز و بوم یک یا چند مهارت به آنان آموزش داده شود، ورود آنان به بازار کار و حضور در عرصه‌های اجتماعی پس از پایان دوران خدمت مقدس سربازی بسیار آسان‌تر می‌شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گناوه با بیان اینکه باید مهارت‌هایی را آموزش داده و توسعه دهیم که آینده شغلی سربازان را تضمین کند،تصریح کرد: یکی از بستر‌های مهم برای آموزش مهارت‌های مورد انتظار بازار کار به جوانان، دوران خدمت مقدس سربازی است و باید با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند خدمت را به دوره‌ای طلایی جهت آموزش مهارت‌های مورد نیاز و کاربردی تبدیل کرد.

شناسه خبر : 2312
تاریخ : 1401/4/15 04:46:30
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4jIm5Z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #اخبار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر #مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گناوه #مهارت های فنی و حرفه ای #مهارت‌آموزی به سربازان #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.