گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ضعف عملکردی مدیران دولت سیزدهم در استان بوشهر پایانی ندارد
سردیسی نامناسب و بدون اندک شباهتی از خبرنگار فقید استان بوشهر (علی پیرمرادی)
بوشهر ـ دریاکنار- در اقدامی که با انتقادات گسترده‌ای همراه شده است، سردیسی از علی پیرمرادی، خبرنگار فقید استان‌بوشهر رونمایی شد که به دلیل عدم شباهت آشکار به چهره اصلی، مورد انتقاد شدید همکاران و افکار عمومی قرار گرفته است.

این سردیس که در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و با حضور برخی مسئولین استانی رونمایی شد، به جای تجلیل از یاد و خاطره این خبرنگار، به نمادی از بی‌توجهی و عدم دقت در اجرای چنین پروژه‌هایی تبدیل شده است.

 بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و فعالان رسانه‌ای، این اقدام را نوعی بی احترامی به خانواده و همکاران علی پیرمرادی دانسته و خواستار اصلاح این اثر هنری یا ساخت سردیسی جدید با کیفیت مناسب شده‌اند.

 هرچند تاکنون هیچ‌گونه واکنش رسمی از سوی مسئولین استان بوشهر در خصوص این موضوع منتشر نشده است. انتظار می‌رود مسئولین در اسرع وقت به این انتقادات پاسخ دهند و نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

 ساخت سردیسی نامناسب از یک شخصیت شناخته شده، علاوه بر ایجاد نارضایتی عمومی، به اعتبار هنری و فرهنگی استان بوشهر نیز لطمه وارد می‌کند، لذا ضروری است که مسئولین نسبت به اصلاح این اثر هنری یا ساخت سردیسی جدید با کیفیت مناسب اقدام کنند و دلایل انتخاب مجسمه‌ساز و فرآیند ساخت این سردیس را برای افکار عمومی شفاف‌سازی نمایند.
 

شناسه خبر : 16341
تاریخ : 1403/5/24 20:49:05
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/QT6tkY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دولت سیزدهم #سردیس #علی پیرمرادی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.