گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سفیر تاجیکستان: ما با ایران دارای مشترکات فرهنگی، تاریخی، دینی و زبانی هستیم
سفر تاجیکستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران: این ارزش‌های مشترک فرهنگی و تاریخی بستر بسیار مناسبی برای تعاملات فرهنگی بین دو کشور است

سفیر تاجیکستان: نیت داریم یک شام شعر با اهالی فرهنگ هر دو کشور ایران و تاجیکستان برپا کنیم

 

 

 

نظام‌الدین زاهدی سفیر جمهوری تاجیکستان در ایران ضمن ابراز خرسندی و سپاس از دعوت جمهوری تاجیکستان به‌عنوان میهمان ویژه در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: ما با ایران دارای مشترکات فرهنگی، تاریخی، دینی و زبانی هستیم؛ این ارزش‌های مشترک فرهنگی و تاریخی بستر بسیار مناسبی برای تعاملات فرهنگی بین دو کشور است.

 

وی هدف جمهوری تاجیکستان از شرکت در این دوره از نمایشگاه را تقویت تعاملات بر مبنای مشترکات بین دو کشور دانست و افزود: ما آماده هستیم در همه برنامه‌ها به‌طور کامل شرکت کنیم، به همین منظور کتاب‌های بسیاری با هیئت تاجیکی به ایران آوردیم.

 

زاهدی، درباره اقدامات غرفه تاجیکستان در نمایشگاه سی‌وچهارم گفت: نقد، معرفی و رونمایی کتاب در کنار نشست تخصصی تعاملات و چشم‌اندار فرهنگی بین تاجیکستان و ایران و همچنین نشست تخصصی در مورد وضع امروزه ادبیات تاجیکستان بین متخصصان دو کشور از جمله برنامه‌های جنبی غرفه کشورمان است.همچنین نیت داریم یک شام شعری نیز با اهالی فرهنگ هر دو کشور برپا کنیم.

 

 

 

 

 

شناسه خبر : 7832
تاریخ : 1402/2/20 15:33:25
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/5JWXPm
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سفارت جمهوری تاجیکستان #زاهدی سفیر تاجیکستان #سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.