گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
سیل انصراف متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه به راه افتاد
شورای رقابت قیمت های جدید برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی را تعیین و منتشر کرد. اعضای شورای رقابت در جلسه ای که به منظور تعیین تکلیف قیمت خودروهای مونتاژی برگزار کردند، قیمت 28 محصول حاضر در خطوط تولیدی هفت خودروساز خصوصی و ایران خودرو را مشخص کردند.

مرحله سوم عرضه به زودی کلید می خورد؟

نکته قابل توجه در ارتباط با قیمت های جدید این است که قیمت های اعلامی شورای رقابت به نسبت قیمت های پیشین افزایش قابل توجهی یافته است. 

 این مساله می تواند محرکی شود تا بخش قابل توجهی از متقاضیانی که در مرحله دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه نسبت به نام نویسی برای خودروهای مونتاژی اقدام کرده بودند از نام نویسی خود پشیمان شده و قصد دارند تا از حضور در این طرح فروش انصراف دهند.

 همزمانی قیمت گذاری محصولات مونتاژی در دور اول با برگزاری دومین طرح فروش در سامانه یکپارچه با ساز و کار نوبت دهی سبب شد تا بسیاری از متقاضیان با توجه به قیمت های اعلامی برای محصولات تولیدی خودروسازان خصوصی برای خرید محصولات این خودروسازان به صف شوند.

 

 

شناسه خبر : 9415
تاریخ : 1402/4/19 07:42:37
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ZObv0R
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #سامانه یکپارچه #شورای رقابت #خودرو مونتاژی #انصراف #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.