گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر برگزار گردید
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر به ریاست رحیمی فرماندار و با حضور پورکبگانی نماینده محترم مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی،مدیران کل بنیاد مسکن،گمرک،استاندارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،معاونین فرمانداری و دیگر اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش دریاکناز و نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر: در این جلسه پورکبگانی نماینده محترم مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی در ارتباط با فعالیتها و اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود شدند.

رحیمی فرماندار بوشهر با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان و کشتار مردم خصوصا کودکان بی دفاع عنوان نمود : حرکتی به اسم "پویش ایران همدل" بمنظور حمایت از مردم و کودکان لبنان و غزه، در شهر بوشهر شکل گرفته که مردم میتوانند کمکها و نذورات خود را تقدیم نمایند.

وی با تبریک ۲۳ مهرماه روز استاندار افزود: تمام ادارات و بانکها مکلفند به مناسب بازی محیطی خود و استاندار سازی رمپ ها جهت استفاده معلولان بپردازند.

فرماندار بوشهر همچنین با تبریک ۲۴ مهرماه روز جهانی نابینایان(عصای سفید) تصریح نمود: این روز به‌منظور توجه به نیازهای افراد نابینا، بزرگداشت شأن و کرامت منزلت اجتماعی آنها و همچنین پاسداشت دستاوردهای این عزیزان گرامی میداریم.

فرماندار بوشهر: مدیران ادارات شهرستان بوشهر در برنامه ها و حضور مسئولین استانی و کشوری حضور فعال داشته باشند.

فرماندار بوشهر همچنین خبر داد: اولین اورژانس دریایی در شهر بوشهر بمنظور خدمات در حوزه بهداشت و درمان پزشکی ساخته خواهد شد.

وی با توجه به فصل بازگشایی مدارس عنوان نمود: شهرستان بوشهر به لحاظ فضای فیزیکی آموزشی مشکلاتی وجود دارد که ان شاءالله با تکمیل چندین مدرسه در یکی دو ماه آینده تا حدودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

در این جلسه از زحمات جشان مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوشهر تقدیر و آقای دریایی بعنوان مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان بوشهر معرفی گردید.

در پایان بمناسبت هفته نیروی انتظامی از مسئولین انتظامی به منظور تامین نظم و امنیت در شهرستان بوشهر تقدیر بعمل آمد.

 
شناسه خبر : 17902
تاریخ : 1403/7/25 09:58:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dARm6Z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شورای اداری شهرستان بوشهر #فرماندار #پورکبگانی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.