گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
شهرستان جم دارای خانه تکواندو می شود
رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته خانه تکواندو در شهرستان جم راه اندازی می شود.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، محمد حسین جمهوری دبیر هیات شهرستان جم در نشست با مدیران ورزش و خدمات رفاهی شهرک شهید تندگویان اظهار کرد: جم از شهرستان های مستعد استان بوشهر در رشته تکواندو است که باید حمایت های ویژه ای از تکواندوکاران شهرستان انجام گیرد. 
 
جمهوری افزود: شهرک شهید تندگویان از ظرفیت های بسیار خوبی برخوردار است که می تواند در خدمت توسعه رشته تکواندو در شهرستان جم قرار گیرد. 

وی خاطرنشان کرد : شهرستان جم ظرفیت ، امکانات و‌ زیر ساخت های ورزشی خوبی برای برگزاری اردوی تیم های ملی تکواندو و همچنین آمادگی این را داریم که میزبان مسابقات منطقه ۵ خردسالان کشور باشیم.
 
سید جلال سید مردانی رییس هیات تکواندو استان بوشهر افزود: راه اندازی خانه تکواندو از اولویت های راهبردی هیات استان است که به فراخور اهمیت آن تلاش های بسیار موثری در این راستا انجام شده است و این موضوع در دو شهرستان دیگر در حال پیگیری می باشد که امیدواریم با همت مسئولین محلی شاهد خبرهای خوبی باشیم. 
 
وی عنوان کرد: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی جنوب استان بوشهر در صورت توجه بیشتر به تحقق مسئولیت اجتماعی بدون تردید می تواند در رفع نیازهای ورزش حرفه ای استان نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند.

شناسه خبر : 10766
تاریخ : 1402/6/12 08:50:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/4HUZnm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #تکواندو #شهرستان جم #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.