گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صالح احمدی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر شد
معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین تکریم مدیرکل سابق و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه روند فعالیت در دولت سیزدهم جهادی و انقلابی است اظهار داشت: نوع نگاه دولت آیت‌الله رئیسی توجه ویژه به مطالبات مردم است و امروز دولت، خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند و همانگونه که نگاه دولت برای خدمات‌رسانی جهادی و انقلابی است مدیران استان‌ها هم با همین نگاه شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی شد.

دکتر بنیامین شکوه‌فر استان بوشهر را یکی از استانهای فعال ورزشی در کشور دانست و تصریح کرد: نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان بوشهر ویژه و خاص است.
شکوه‌فر خاطرنشان کرد: تاکنون در 17 استان صندوق مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق برای رونق بیشتر ورزش استان بوشهر نیز ایجاد می‌شود اضافه کرد: صنایع و معادن برای تسریع در برنامه‌ها و طرح‌های ورزشی در استان‌ها کمک می‌کنند. در این راستا با تشویق صنایع و معادن برای کمک در حوزه ورزش قهرمانی برنامه های خوبی تدوین و عملیاتی شده است تا ورزش قهرمانی نیز از کمکهای صنایع بهره برده و ارتقا یابد.
شکوه‌فر نگاه وزارت ورزش و جوانان به استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش مسئولان استان بوشهر، امروز در استان هیچ روستایی نیست که فاقد زمین چمن مینی فوتبال باشد، وجود ده ها زمین چمن استاندارد، سالن‌های ورزشی، خوابگاه ورزشکاران و دیگر توانمندی‌ها نشان از ظرفیت بالا است و نگاه وزیر ورزش و جوانان به استان ویژه و خاص است.

معاون حقوقی مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با معرفی کمال صالح احمدی به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از خدمات احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل قبلی قدردانی کرد.

در این آیین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز جایگاه ورزش در جامعه را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: سلامتی، نشاط و شادابی جامعه با ورزش ارتباط نزدیک و مهمی دارد.

اکبر پورات جایگاه ورزش قهرمانی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بوشهر همواره مهد پرورش قهرمانان و چهره های بزرگ ورزشی بوده است.
وی با تأکید بر رفع مشکلات جوانان و ورزشکاران تصریح کرد: رفع دغدغه و مشکلات جوانان و ورزشکاران در اولویت قرار دارد.

مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با بیان اینکه ورزشکاران استان در 25 رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته و فضاهای ورزشی نسبت به گذشته 2 برابر شده است.

احمد بهروزیان‌فرد از ساخت 500 زمین مینی فوتبال در روستاهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر در رشته‌های ورزش دریایی و ساحلی از جایگاه بالایی در کشور برخوردار است.

شناسه خبر : 2083
تاریخ : 1401/3/21 13:52:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ID2QJD
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش و جوانان #صالح احمدی #استاندار بوشهر #انتصاب

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.