گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
صدور پروانه فعالیت 94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر
حسین ادیبی از صدور پروانه فعالیت 94 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی 16 بهمن ۱۴۰۰ گفت: از مجموع 110 کانون فرهنگی – تبلیغی در استان بوشهر، پروانه فعالیت 94 کانون صادرشده است.

ادیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال مطلوب مسئولان کانون‌ها برای ثبت اطلاعات آن‌ها در «سامانه طوبی» افزود: بیش از 110 کانون فرهنگی – تبلیغی استان اطلاعات خود را در سامانه طوبی وارد کرده‌اند و امیدواریم سایر کانون‌های باقی‌مانده نیز نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه طوبی اقدام کنند.

کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خانواده و سبک زندگی، فرهنگ ایثار، شهادت و دفاع مقدس، مهدویت، فضای مجازی، کتابخوانی، فعالیت‌های جهادی، کودک و نوجوان، تعلیم و تربیت دینی، آموزش عقاید، آموزش احکام و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را از مهمترین حوزه‌های فعالیت کانون‌های مذکور عنوان کرد که با هماهنگی تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حال فعالیت فرهنگی تبلیغی هستند.

گفتنی است، «سامانه طوبی» با هدف تسریع در ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر در راستای تکریم ارباب‌رجوع و همچنین توسعه دولت الکترونیک ایجادشده که از سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و تا حد زیادی از مراجعات مکرر ارباب‌رجوع و تضییع حقوق و وقت ایشان از طریق سامانه مذکور جلوگیری شده است.

شناسه خبر : 1431
تاریخ : 1400/11/16 11:32:27
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/oUmwrm
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #کانون #فرهنگی #حسین ادیبی #تشکل های دینی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.