گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
💢صفر تا صد ارائه کارت اعتباری سهام عدالت
اعطای کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت از جمله تصمیماتی است که پس از هیات دولت و اعلام رئیس کل بانک مرکزی در اواخر خردادماه امسال اتخاذ شد، تا در اختیار مشمولان سهام عدالت قرار گیرد.


پس از آزادسازی سهام عدالت در تابستان امسال این اختیار به مشمولان سهام عدالت داده شد تا مدیریت سهام خود را در اختیار گیرند. افراد می‌توانستند روش مدیریتی مستقیم یا غیرمستقیم را برای سهام خود انتخاب کنند.

از میان ۴۹میلیون دارنده سهام عدالت، حدود ۳۰میلیون نفر روش مدیریتی غیرمستقیم را انتخاب کردند. این افراد باید در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و تمامی فرآیندهای احراز هویت خود را به صورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام دهند تا از کلیه مزایای سهامداری خود بهره‌مند شوند.مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق نظام بانکی، تا ۵۰درصد از ارزش سهام عدالت خود را کارت اعتباری دریافت و با مراجعه به مراکز خرید، از آن استفاده کنند. تفاوت اصلی کارت اعتباری سهام عدالت با کارت‌های اعتباری خرید کالا این است که دارندگان این نوع کارت‌ها می‌توانند به جای خرید کالا، درخواست وام خرد از بانک‌ها کنند.

شناسه خبر : 277
تاریخ : 1399/11/27 07:21:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NfsH0A
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.