گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ضرورت تعیین وضعیت ایستگاه های دوچرخه و ضابطه مند شدن مسیر پیاده روی در ساحل
نایب رییس شورا خواستار تعیین وضعیت ایستگاههای دوچرخه و ضابطه مند شدن مسیر پیاده روی در ساحل شد

🔸به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی شورا؛ مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا با بیان اینکه نزدیک به دو سال است که ایستگاههای دوچرخه در شهر بوشهر به دلیل شکایتی که در دستگاه قضا بین شهرداری و پیمانکار مفتوح است تعطیل شده و این ایستگاهها در حال از بین رفتن است .

🔸وی افزود در حالی که برخی افراد در کنار همان ایستگاههای دوچرخه بدون مجوز در حال فعالیت هستند و مشخص نیست چه زمانی قرار است این ایستگاهها تعیین تکلیف شود .

🔸نایب رییس شورا با اشاره به اینکه ایستگاهها ی دوچرخه اموال شهرداری و سرمایه شهر است که در حال خراب شدن است گفت: درخواست داریم شهرداری در راستای حفاظت از اموال خود نسبت به وضعیت این ایستگاه ها توجه جدی داشته باشد

🔸آسایش در ادامه با تاکید بر ضابطه مند شدن خط پیاده رو شهروندان در نوار ساحلی گفت همکنون در فضای پیاده راه از میدان المپیک تا میدان ریسعلی دلواری و نوار ساحلی شاهد تردد دوچرخه سوران و حتی موتورسیکلت ها هستیم که این خطرات زیادی دارد ،از این رو درخواست از شهرداری در حوزه فرهنگ سازی و پلیس راهور داریم که این وضعیت تعیین تکلیف شود و فضای پیاده روی و دوچرخه سورای ساماندهی شود.

🔸وی تصریح کرد اگر فضای سبز کاشته شده به دلیل مجاورت با دریا کاربرد ندارد خط دوچرخه طراحی شود یا اگر همین وضعیت باقی می ماند تردد دوچرخه و موتورسیکلت در خط ساحل ضابطه مند شود که شاهد حادثه ای برای شهروندان نباشیم .

شناسه خبر : 4817
تاریخ : 1401/10/6 03:52:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/NxtskK
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #پیاده روی #دوچرخه سواری #مهرزاد آسایش #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.