گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فتح بلند ترین قله اروپا بدست یک بوشهری
یوسف حیدری وکیل پایه یک دادگستری استان بوشهر در تاریخ ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۳ به «البروس» بلندترین قله اروپا به ارتفاع ۵ هزار و شصدوچهل و دو متر به همراه یک تیم ۲۲ نفره از کوهنوردان ایرانی با موفقیت صعود کرد.

«البروس» واقع در کوه های قفقاز شمالی کشور روسیه است. این تیم کوهنوردی از استان های مختلف کشور با نظارت و اطلاع فدراسیون کوهنوردان ایران و بدون حمایت مالی در تاریخ ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ از ایران به کشور روسیه اعزام شد.

گفتنی است این صعود از محل کمپ در بامداد ۱۹ مرداد ماه ساعت یک و سی دقیقه آغاز و ساعت ۱۱ صبح همان روز یعنی حدود ده ساعت کوهپیمایی و با عبور از شیب های تند و گردنه ای برفی سنگین با دمای هوای ۲۵ درجه زیر صفر پایان می یابد.

یوسف حیدری این عضو کانون وکلای دادگستری استان بوشهر در کارنامه ورزش کوهنوردی خود صعود به ۱۲ قله سیمرغی در داخل کشور و صعود به بیس کمپ اورست، قله کالاپاتار نپال و صعود به بلندترین قله آفریقا در کلیمانجارو را با موفقیت ثبت کرده است.

شناسه خبر : 16363
تاریخ : 1403/5/27 05:00:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/3VG40z
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #فتح قله #وکیل پایه یک #بلندترین قله اروپا #کوهنورد #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.