گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فراخوان جشنواره بازی‌های رومیزی منتشر شد
اولین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رومیزی (بامیز) که از مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده است

فراخوان ارسال اثر به اولین جشنواره بازی‌های رومیزی منتشر شد 

 

به گزارش دریاکنار: 

اولین جشنواره و نمایشگاه بازی‌های رومیزی (بامیز) که از مرداد ماه فعالیت خود را آغاز کرده، طی یک فراخوان، آغاز دوره ارسال اثر به این‌رویداد را اعلام کرد.

 

با توجه به اعلام روابط عمومی بامیز ۱۴۰۲، تولیدکنندگان بازی‌های رومیزی می‌توانند از ۲۰ مرداد تا ۵ شهریور آثار خود را از طریق سایت رویداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

علاقه‌مندان با ورود به سایت bamizfestival.com و استفاده از فرم موجود، بازی‌های خود را در دو بخش بازی‌های «طراحی شده» و «اقتباسی» می‌توانند به دبیرخانه بامیز ارسال کنند تا مورد بررسی قرار بگیرد. در نهایت پس از بررسی آثار وارد پروسه داوری خواهند شد تا نامزدهای هر بخش نهایی شوند.

 

بامیز با تکیه بر حضور افراد فعال در این حوزه سعی دارد برای نخستین بار در سه بخش نمایشگاه، بازی‌آزمایی (Playtest) و جشنواره، فضایی برای دیده شده هر چه بهتر حوزه بازی‌های رومیزی مهیا کند.

 

مجموعه هفتا به عنوان برگزارکننده این رویداد اعلام کرده در پایان کار، از برخی از عناوین شرکت‌کننده در جشنواره در جهت تولید و نشر انبوه حمایت ویژه خواهد کرد.

 

بخش نمایشگاهی این رویداد از ۲۴ مهر تا ۲۸ مهر در برج میلاد برگزار می‌شود.

 

 

 

 

شناسه خبر : 10361
تاریخ : 1402/5/26 09:37:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/BjtwMU
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #نمایشگاه بازی‌های رومیزی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.