گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
چله خدمت؛
فرصتی برای گره‌گشایی از مشکلات جوانان تنگستان
شهید ابراهیم رئیسی، خادمی مخلص و دلسوز مردم، در راه خدمت به مردم جان خود را فدا کرد. در راستای پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، پویشی با عنوان چله خدمت از سوی حامیان ایشان راه‌اندازی شده است. این پویش فرصتی ارزشمند برای همه ما است تا با انجام کارهای نیک و عام‌المنفعه، روح این شهید بزرگوار را شاد کنیم.

محمود خلیلی، عضو شورای اسلامی بندر بوالخیر، در پیشنهادی ارزشمند، از مسئولین شهرستان تنگستان خواسته است تا در راستای این پویش، به رفع موانع آزادسازی و واگذاری زمین به جوانان اهتمام ورزند، بدون شک، در شرایط فعلی، هیچ ثواب و خیری بالاتر از حل مشکل مسکن و اشتغال جوانان نیست.

 داشتن سرپناه مناسب، یکی از اساسی‌ترین نیازهای بشر است. جوانان برای تشکیل خانواده و آغاز زندگی مستقل، به مسکن نیاز دارند. عدم دسترسی به مسکن مناسب، می‌تواند منجر به مشکلات اجتماعی و فرهنگی متعددی شود.

اشتغال: اشتغال، یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد ثبات و امنیت روانی برای افراد است، جوانان با داشتن شغل مناسب، می‌توانند به استقلال مالی دست پیدا کنند و در جامعه نقش‌آفرینی موثرتری داشته باشند.

 اولین قدم برای واگذاری زمین به جوانان، آزادسازی زمین‌های مناسب است. مسئولین باید با شناسایی و رفع موانع قانونی و اداری، زمینه را برای آزادسازی این زمین‌ها فراهم کنند.

 دولت می‌تواند با ارائه تسهیلات بانکی کم‌بهره و یارانه‌های حمایتی، به جوانان در ساخت و ساز مسکن و ایجاد شغل کمک کند.

 ایجاد شهرک‌های صنعتی، پارک‌های علم و فناوری و حمایت از کارآفرینی، از جمله اقداماتی هستند که می‌توانند برای ایجاد اشتغال برای جوانان در تنگستان انجام شوند.

پویش چله خدمت، فرصتی ارزشمند برای همه ما است تا با همدلی و مشارکت یکدیگر، در حل مشکلات جوانان تنگستان قدم برداریم، هر یک از ما می‌توانیم با انجام کارهای نیک، به نوبه خود در این پویش سهیم شویم.

بیایید با هم برای گره‌گشایی از مشکلات جوانان تنگستان و آبادانی این شهرستان تلاش کنیم.

شناسه خبر : 15670
تاریخ : 1403/3/17 08:50:20
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CHTSsG
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #بندر بوالخیر #شورا #چله خدمت #تنگستان #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.