گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار جم: انقلاب بزرگی در حوزه سازندگی بهداشت جم داشته‌ایم
فرماندار شهرستان جم از آغاز عملیات اجرایی ۵ خانه بهداشت روستایی در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: در حوزه سازندگی بهداشت جم انقلاب بزرگی داشته‌ایم.

 

محمد احمد پور در نشست شورای اداری شهرستان جم افزود: در هفته دولت امسال ۵ خانه بهداشت روستایی کلنگ زنی و در آینده نزدیک نیز 2 پروژه دیگر عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

احمد پور افزود: ۴ خانه بهداشت روستای صیدی، جنوب جم، حرمیک و علی‌آباد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و خانه بهداشت حاجی‌آباد نیز توسط خیرین حوزه سلامت احداث می‌شود.

وی گفت: خانه بهداشت روستای چم چشمه و پایگاه سلامت شهری خواجه احمدی جم پس از انتخاب پیمانکار و رفع مشکل زمین، در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار جم با اشاره به اینکه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، مشکلات حوزه بهداشت رفع شده و شاهد خدمت‌رسانی مطلوب‌تری به مردم خواهیم بود.

شناسه خبر : 2971
تاریخ : 1401/6/2 07:54:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ky4a3A
نویسنده خبر :
X

🔶سیده فاطمه آزمون
🔹کارشناس آموزش/روزنامه نگار 
🔹لیسانس زبان ادبیات فارسی 
🔹نائب رییس موسسه آموزشی تاشه پردازان
🔹دانشجوی ارشد زبان ادبیات فارسی
🔹خبرنگاردریاکنار

برچسب ها #نشست #فرماندار #شورای.اداری #محمد.احمدپور #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.