گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فرماندار؛ مسئولیت حمایت و جذب حداکثری جوانان شهرستان جیرفت را عهده دار می باشد
🔖همگان واقف هستند که طی هفته های اخیر موجبات گرفتاری درصدی از جوانان شهرستان فراهم گشته است و در این مدیریت مطلوب وقایع می تواند تاثیرات ارزنده ای بر آینده پیش رو فراهم آورد.

🔖بصورت کلی مسئولیت کلی هر شهرستان و مسائل مربوط به  آن برعهده مدیریت ارشد شهرستان یعنی شخص فرماندار می باشد و ایشان بایستی تمامی تلاش خود را جهت تامین شرایطی مطلوب معطوف نمایند، هر چند اثر گذاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد اما فرماندار بعنوان نماینده دولت *مسئولیت اصلی حمایت از جوانان منطقه و فراهم آوردن موجبات جذب حداکثری جوانان شهرستان* را عهده دار می باشند.
 🔖لذا امید آن می رود *احمد بلند نظر؛ فرماندار شهرستان جیرفت* مدیریت مطلوب در  شرایط موجود را مبنای اقدامات  خود صورت داده و *با سوء استفاده کنندگان در مجموعه های مختلف از آشفته بازار موجود برخوردهای لازم صورت پذیرد،* باشد که در پی حمایتهای ویژه فرماندار، جیرفت به محیطی ویژه برای رشد و شکوفایی جوانان مبدل گشته و سرافرازی و سربلندی سبزواران سرلوحه امور قرار گیرد.

شناسه خبر : 4209
تاریخ : 1401/9/3 17:49:49
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/f8hsV1
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #احمد بلند نظر #جیرفت #سبزواران #حمایت #جوان

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.