گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
فروخته شدن تنها تیم لیگ برتری بانوان بوشهر، ضایعه‌ای دیگر برای ورزش استان
بوشهر - دریاکنار - در خبری تاسف‌بار و نگران‌کننده، امتیاز تنها تیم لیگ برتری فوتبال بانوان استان بوشهر به فروش گذاشته شده است.

این اتفاق تلخ، نشان از بی‌توجهی و بی‌کفایتی مدیران ورزشی استان که جامانده از دولت سیزدهم می باشند در حفظ و حمایت از ورزش بانوان دارد.

فروش امتیاز این تیم، نه تنها به ورزش بانوان استان ضربه جبران‌ناپذیری وارد می‌کند، بلکه نشان از عدم برنامه‌ریزی صحیح و بلندمدت در حوزه ورزش استان است. 

این در حالی است که ورزش بانوان در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته و نیازمند حمایت و سرمایه‌گذاری بیشتری است.

کارشناسان ورزشی این اتفاق را نشانه‌ای از ضعف مدیریت ورزشی در استان می‌دانند و معتقدند که این تصمیم، به آینده ورزش بانوان استان لطمه جدی وارد خواهد کرد.

فعالان اجتماعی نیز به شدت از این تصمیم انتقاد کرده و خواستار پیگیری جدی مسئولین امر برای جلوگیری از این اتفاق هستند. آن‌ها معتقدند که فروش این تیم، حق مسلم بانوان ورزشکار استان را پایمال می‌کند و ورزشکاران بانوی استان نیز از این خبر بسیار ناراحت هستند و خواستار حمایت مسئولین برای حفظ تیم خود هستند.

در این شرایط، انتظار می‌رود مسئولین استان با جدیت بیشتری به موضوع ورزش بانوان بپردازند و با حمایت مالی و معنوی از تیم‌های ورزشی بانوان، از ادامه این روند جلوگیری کنند. همچنین، ضرورت دارد که برنامه‌ریزی دقیق و جامعی برای توسعه ورزش بانوان در استان تدوین و اجرا شود.

در پایان، این اتفاق تلخ زنگ خطری برای همه مسئولین است تا به اهمیت ورزش بانوان پی ببرند و با حمایت از آن‌ها، به توسعه و پیشرفت ورزش استان کمک کنند.

 

 

شناسه خبر : 17537
تاریخ : 1403/7/8 10:24:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/z7Xd8g
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #لیگ برتر #فوتبال #امتیاز #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.