گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای بهسازی گلزار شهدای بردخون
دیر - دریاکنار - تشکل مردمی اجتماعی مطالبه‌گر به معروف و نهی از منکر پاسدار شهید علی غلامی شهرستان دیر از تلاش‌های ارزنده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، رئیس سابق و سرپرست فعلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر، فرماندار شهرستان دیر، شورای اسلامی و دهیاری بردخون کهنه در راستای آماده‌سازی و زیرساخت‌سازی فضای معنوی گلزار شهدای بردخون کهنه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ما، این تشکل مردمی با صدور اطلاعیه‌ای از تلاش‌های صورت گرفته برای ایجاد فضایی مناسب و با روشنایی کافی در گلزار شهدا که سال‌ها از چنین فضایی برای برگزاری مراسمات جوانان و مردم محروم محروم بودند، ابراز خرسندی کرد.

در این اطلاعیه همچنین از بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و بسیج درخواست شده است تا به وظایف خود در ساخت و بهبود گلزار شهدا عمل کنند. 

این تشکل همچنین از فرماندار شهرستان دیر، شورای اسلامی و دهیاری بردخون کهنه خواسته است تا پیگیری‌های لازم جهت توسعه و پیشرفت بیشتر این گلزار را انجام دهند.

گلزار شهدا به عنوان نماد ایثار و مقاومت، مکانی مقدس برای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا است. بهسازی و توسعه این اماکن نه تنها باعث احترام به مقام شامخ شهدا می‌شود، بلکه می‌تواند زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیز باشد.

حفظ و توسعه گلزار شهدا نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط است. انتظار می‌رود با همت و تلاش همه مسئولین، شاهد توسعه و آبادانی هرچه بیشتر این اماکن مقدس باشیم.

تشکل مردمی اجتماعی مطالبه‌گر به معروف و نهی از منکر پاسدار شهید علی غلامی شهرستان دیر ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران، امیدوار است با تداوم این تلاش‌ها، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشیم.

 
شناسه خبر : 17528
تاریخ : 1403/7/8 05:46:24
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8Qkdl3
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #شهدای بردخون #بهسازی #گلزار #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.