گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
قهرمانی زنان پارسی در تورنمنت کافا
تیم ملی فوتسال زنان ایران با شکست ۵ بر ۴ ازبکستان در دیدار نهایی مسابقات کافا ۲۰۲۳ موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شد

زنان پارسی قهرمان جام کافا شدند

 

 

تیم ملی فوتسال زنان ایران با شکست ۵ بر ۴ ازبکستان در دیدار نهایی مسابقات کافا ۲۰۲۳ موفق به دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شد.

 

رقابت تیم ملی فوتسال زنان ایران و ازبکستان از سری مسابقات کافا، یک مسابقه حساس برای هر دو تیم به شمار می‌رفت. چرا که هر دو تیم در دو دیدار قبلی خود موفق به شکست حریفان شده بودند و تیم ملی ایران فقط به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ازبکستان در صدر جدول رده بندی قرار گرفته بود. تیم ملی ایران با توجه به تفاصل گل بسیار بهتر نسبت به ازبکستان در جدول این مسابقات، برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک تساوی نیاز داشت که در نهایت نیز با برتری ۵ بر ۴ در برابر این تیم، موفق به تکرار عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها شد.

 

 دختران فوتسال ایران که در دو دیدار گذشته خود در مسابقات کافا 2023 برابر قرقیزستان و تاجیکستان موفق به زدن ۲۱ گل شده بودند و هیچ توپی از خط دروازه‌شان عبور نکرده بود. علی رغم اینکه در دیدار برابر ازبکستان موفق به کلین شیت نشدند و ۴ بار توپ از خط دروازه ایران عبور کرد. در نهایت با برتری در برابر تیم میزبان موفق به شکست این تیم و کسب دومین قهرمانی در این مسابقات شدند.

 

 

 

شناسه خبر : 5552
تاریخ : 1401/11/10 20:57:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/dAF7Ht
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #تورنمنت کافا #رقابت های فوتسال زنان #آسیا #تیم ملی فوتسال زنان ایران #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.