گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
لزوم برگزاری مجمع مشورتی برای ارتقاء سطح کیفی شوراها
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها باعث انسجام و همبستگی بین شوراها می‌شود، گفت: برگزاری این مجمع‌ها برای ارتقاء سطح کیفی شوراها ضروری است.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از  روابط عمومی شورا، وحید نیک روش در حاشیه اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها ضمن قدردانی از شورای شهر اهواز برای میزبانی این مجمع اظهار کرد: این اجلاس نقش مشورتی، همراهی شوراها و روسای کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها را دارد که کمیسیون‌های تخصصی آن تشکیل و موارد مطرح شده به یک مکاتبه‌ با مسئولین ذی‌ربط تبدیل و به امضا اعضا رسید تا از این طرق مسائل شوراها را پیگیری کنند.

وی افزود: مسائل زیست محیطی، پسماند، سلامت، خدمات شهری، حوزه عمرانی، پیشنهادات در حوزه حمل و نقل، راهکارها و پیگیری برای حمایت از شوراهای بالای ۱۰۰ هزار نفر از طریق مجلس و کمیسیون ماده ۱۰۰ از مواردی بود که در کمیسیون‌های تخصصی این مجمع بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه این اجلاس‌ها باعث انجسام و همبستگی بین شوراها می‌شود، گفت: شوراها یک‌ نهاد نوپا هستند که برگزاری این مجمع‌ها برای ارتقاء سطح کیفی شوراها ضروری و نقطه قوتی برای ادامه کار خواهد بود.

شناسه خبر : 5388
تاریخ : 1401/11/2 08:39:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/OakMbj
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #ارتقاع #سطح کیفی #مجمع #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.