گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ماشین هایما 7X لوکس اما کم فروش
هایما 7X قرار بود تا به پرچمدار محصولات این برند در ایران خودرو تبدیل شود و رویای ناکامی مینی‌ون‌ها در کشورمان را باطل کند!!

هایما 7X خودرویی ارزان و معمولی محسوب نمی‌شود،خودرویی MPV که در اختصار به نام مینی ون شناخته می شود و بسیار لوکس است. این خودرو از نیمه دوم سال جاری وارد بازار ایران شده است و با وجود اصرار ایران خودرو بر عرضه آن، موفق به جلب نظر مشتریان نشده است.درحال‌حاضر ایران خودرو هایما 7X را با قیمت یک میلیارد و 482 میلیون تومان به متقاضیان می‌فروشد. قیمت این خودرو در بازار آزاد نیز طی کمتر از دو ماه از حدود 1.8 میلیارد تومان به 1.5 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.برای مثال بی ام و سری 2 اکتیو تورر xDrive که نسخه استیشن خودرو bmw می باشد نیز نتوانست در بازار ایران به موفقیت برسد. تمامی این موارد نشان‌دهنده عدم آگاهی تیم بازاریابی و تحقیق و توسعه خودروسازان است. اصرار به عرضه خودروهایی که مشتریان تمایلی به خرید آن‌ها ندارند، مسیری جز شکست پیش روی ایران خودرو نمی‌گذارد.

شناسه خبر : 12892
تاریخ : 1402/9/23 08:12:21
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/yBf2RN
نویسنده خبر :
X

🔶محمرضا بوالحسنی
🔹برنامه نویس وب
🔹مدیر ارشد بخش توسعه و طراحی

 
برچسب ها #دریاکنار #هایما #ایران خودرو

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.