گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
ماموریت ویژه معاون استاندار بوشهر برای پیگیری مشکلات هیات های ورزشی استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با توجه به ماموریت ویژه ای که از سوی استاندار به وی داده شده است؛ در نشستهایی تخصصی و جداگانه مسایل و درخواستهای چند هیات ورزشی استان بوشهر را با حضور نمایندگان رشته ها و هیاتهای ورزشی بررسی نمود.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ هیات‌های ورزشی جانبازان و معلولین، قایقرانی، شنا، بسکتبال، کاراته، موتور سواری و اتومبیل‌رانی، شطرنج استان و تیم فوتبال ساحلی دریانوردان بوشهر در نشستهایی تخصصی و جداگانه که به مدت چهار ساعت بطول انجامید، مشکلات و نیازمندی‌های خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر مطرح نمودند.

در این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، نماینده شهردار و موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر و دیگر مسئولان مرتبط با درخواست‌های هیات‌های ورزشی حضور داشتند، که نیازها و مشکلات آنان به صورت دقیق و ویژه با ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بررسی و دستورات لازم جهت حمایت و همکاری و اعلام نتیجه فوری صادر شد.

اکبر پورات در خصوص برگزاری جلسات تخصصی این حوزه گفت: با تشکیل این گونه جلسات و با داشتن برنامه ریزی مناسب می‌توان گام‌های مهمی در جهت توسعه ورزش استان بوشهر برداشت که امیدواریم امسال شاهد این رشد و شکوفایی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه هر آنچه در توان استان باشد برای توسعه ورزش حرفه‌ای و همگانی به کار خواهیم گرفت؛ تصریح کرد: باید تخصیص اعتبارات، هماهنگ با برنامه‌های ورزشی و تقویم هر هیات مد نظر اداره کل ورزش استان بوشهر باشد. وی تاکید کرد: با نگاه ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارد و برنامه ریزی مناسبی که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تقاضا داریم؛ به صورت ویژه در سال جدید از مسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نیز بهره بریم.

پورات خاطرنشان کرد: در همین راستا به زودی جلساتی با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان و سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در بخش مسئولیت های اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است این نشست با دستور ویژه استاندار بوشهر و توجه خاص وی به جامعه ی ورزش و ایجاد نشاط اجتماعی جوانان با ماموریت ویژه به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در راستای رفع هرچه سریعتر مشکلات هیئت‌های ورزشی استان برگزار گردید.

شناسه خبر : 7140
تاریخ : 1402/1/28 08:45:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/I8UN4M
نویسنده خبر :
X

🔶فریده ترنج مهرگان

🔹مدیر روابط عمومی و امور بین الملل

🔹کاردانی روابط عمومی 

🔹کارشناسی گرافیک

🔹عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران

برچسب ها #سیاسی #معاون #امنیتی #اجتماعی #استاندار #ماموریت #هیات های ورزشی #نمایندگان #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.