گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
محمد مهاجری مدیرعامل خبرگزاری ایرنا می شود
محمد مهاجری در واکنش به خبر انتخابش به عنوان مدیر عامل خبرگزاری ایرنا نوشت: « این تصمیم از ابتدای تشکیل ‎دولت چهاردهم مطرح بود.

محمد مهاجری در واکنش به خبر انتخابش به عنوان مدیر عامل خبرگزاری ایرنا نوشت: « این تصمیم از ابتدای تشکیل ‎دولت چهاردهم مطرح بوده اما تا کنون به تصمیم‌‌قطعی منجر نشده است.»

 

به گزارش دریاکنار و نقل از شفقنا، محمد مهاجری فعال رسانه ای در واکنش به خبر انتخابش به عنوان مدیر عامل خبرگزاری ایرنا نوشت:«‏امروز رسانه‌های مختلفی از انتصابم به مدیرعاملی ‎خبرگزاری ایرنا خبر داده‌اند و بسیاری از دوستان به آن واکنش محبت‌آمیز نشان داده‌اند.

 

لازم می‌دانم ضمن سپاس از لطف همه عزیزان عرض کنم این تصمیم از ابتدای تشکیل ‎دولت چهاردهم مطرح بوده اما تا کنون به تصمیم‌‌قطعی منجر نشده است.»

 

محمد مهاجری کیست؟

 

محمد مهاجری یکی از چهره‌های شناخته‌شده در عرصه رسانه‌ای و سیاسی ایران است. وی یک روزنامه‌نگار با سابقه و فعال سیاسی محسوب می‌شود. وی در سال‌های گذشته به عنوان سردبیر و مدیرمسئول در نشریات مختلف فعالیت کرده است.

 

محمد مهاجری بیشتر به دلیل فعالیت‌هایش در حوزه رسانه‌ای و نقدهایی که به وضعیت سیاسی و اجتماعی ایران دارد، شناخته شده است. وی در جریان تحولات سیاسی و اجتماعی کشور، به عنوان یک منتقد و تحلیل‌گر فعال بوده و مطالب و مصاحبه‌های او در رسانه‌های مختلف منتشر شده است.

شناسه خبر : 16719
تاریخ : 1403/6/11 19:56:46
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/S9f8UF
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #محمد مهاجری #مدیر عامل #خبرگزاری ایرنا

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.