گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها نخواهیم داشت/ به برنامه هفتم توسعه امیدواری بسیاری داریم
ئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: امیدواری بسیار زیادی داریم که بتوانیم در کوتاه مدت مسکن محرومان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌ها را تامین کنیم و دیگر مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها نداشته باشیم.

مرتضی بختیاری در خصوص مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ما تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مستضعفان در خصوص تامین ۱۰ هزار مسکن و تفاهم‌نامه‌ای در مورد تامین ۴۰ هزار مسکن با بسیج سازندگی داریم و علاوه بر این با نهضت ملی مسکن هم تفاهم‌نامه داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه تامین مسکن محرومان را یکی از ارکان توانمندسازی می‌دانیم، ادامه داد: امیدواریم با کمک دولت و وزارت راه وشهرسازی براساس تفاهم‌نامه‌ای که با نهضت ملی مسکن داریم بتوانیم در شهر‌ها توفیقات خوبی در زمینه تامین مسکن داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال حاضر در مسکن روستایی قدم‌های خوبی برداشته شده است، افزود: امیدواری بسیار زیادی داریم که بتوانیم در کوتاه مدت مسکن محرومان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستا‌ها را تامین کنیم و دیگر مددجوی بدون مسکن در روستا‌ها نداشته باشیم اما برای تامین مسکن شهری در رابطه با نهضت ملی مسکن کار بسیاری نیاز است که با امید به خدا و حمایت‌های دستگاه‌های مرتبط گام‌های اساسی برداشته می‌شود.

وی در رابطه با برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: ما پیشنهاداتمان را در خصوص برنامه هفتم توسعه مطرح کردیم و به آن امیدواری بسیاری داریم.

شناسه خبر : 10027
تاریخ : 1402/5/13 10:45:16
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/27prz8
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسکن #مددجو #برنامه هفتم توسعه #کمیته امداد امام خمینی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.