گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
برای ایران؛
مسئولان قضایی استان بوشهر با چندین خانواده نیازمند زندانی دیدار کردند
مسئولان قضایی استان بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با چندین خانواده نیازمند زندانی دیدار و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کردند.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان و مدیر کل زندان‌های استان با چندین خانواده نیازمند زندانی در شهرستان دشتستان دیدار کرد.

مهرانگیز در این دیدار از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این خانواده‌ها قرار گرفت و ضمن رسیدگی به درخواست‌های حقوقی و قضایی آن‌ها دستورات ویژه‌ای جهت رفع مشکلات آن‌ها صادر کرد.

در این دیدار‌ها رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه ضمن دلجویی این خانواده‌های نیازمند به آن‌ها بسته‌های معیشتی و هدایای نقدی اهدا کرد.

رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مردمی بودن مردم داری این نظام و انقلاب گفت: رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از مدیران جهادی این استان است که کمتر از دوسال اقدامات بسیار ارزشمند و بزرگی در استان انجام داده از جمله سرکشی به ۲۵۰ خانواده زندانی نیازمند و رسیدگی به مشکلات معیشتی آن‌ها با کمک‌ها و دستورات ویژه ایی که صادر کردند.

وی افزود: از دیگر اقدامات بزرگ رئیس کل دادگستری استان بوشهر احیای حقوق عامه و حقوق مردم است که در برخی موارد با مدیران متخلف برخورد داشته است و این کار‌های ارزشمند برای مردم انجام داده است.

رضایی در ادامه گفت: جا دارد در اینجا از اقدامات خوبی که مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر برای مردم این استان انجام داده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

شناسه خبر : 16098
تاریخ : 1403/5/1 15:50:51
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LP07md
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهرانگیز #دادگستری #دشتستان

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.