گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسئولان قضایی استان بوشهر به مشکلات اهالی روستای چاه پیر رسیدگی کردند
مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) روستای چاه پیر شهرستان تنگستان به درخواست‌ها و مطالبات اهالی این روستا رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان بوشهر در جمع اهالی روستای چاه پیر حضور یافت و ضمن استماع مشکلات آن‌ها به درخواست‌ها و دغدغه‎های حقوقی و قضایی آن‌ها رسیدگی و دستورات لازم صادر کرد.

مهر انگیز با حضور در این جمع به اهمیت تکریم مردم توسط مسئولین اشاره کرد و گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و هر چه برای مردم کار انجام دهیم باز هم کم است.

وی اضافه کرد: حضور مسئولین در بین مردم و ارتباط نزدیک با آن‌ها اثرات بسیار مثبتی به همراه دارد، زیرا علاوه بر شنیدن مشکلات، از پیشنهادات و انتقادات سازنده آن‌ها می‌توان در جهت ارتقا سطح عملکرد مجموعه خود بهره برد.

مهر انگیز به برخی از مسائل حقوقی مطرح شده در این دیدار اشاره کرد و گفت: یکی از این مسائل، مشکلات دعاوی مربوط به حوزه ثبتی و مالکیت مسکونی وکشاورزی بود که توصیه شد مالکین و کشاورزان در خصوص صدور اسناد رسمی زمین‌های مسکونی و کشاورزی خود اقدام کنند که این عمل علاوه بر حفظ موقعیت ومالکیت اراضی خود به صورت رسمی از تشکیل پرونده‌ها و آسیب‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

وی افزود: تعدادی از افراد نیز مطالباتی داشتند که در راستای احقاق حقوق عامه و موضوعات اجتماعی بود که به دادستان شهرستان تاکید می‌شود این موارد را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

مهر انگیز ادامه داد: حفظ حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال و رسیدگی به مطالبات مردم در دستور کار دادگستری استان بوشهر قرار دارد و مسئولین حوزه‌های قضایی استان آمادگی رسیدگی و ورود به این مسائل را دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با هم افزایی بیشتر و تعامل بهتر کلیه دستگا‌ها و نهاد‌ها و برنامه ریزی دقیق و اقدامات جهادی می‌توان مشکلات شهر‌ها و روستا‌های استان را حل کرد.

 
شناسه خبر : 13010
تاریخ : 1402/9/30 07:30:32
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/W6aEUp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهدی مهر انگیز #دادگستری #قضایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.