گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسئول روابط عمومی دریاکنار: دریاکنار از عبداله گنخکی (مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) به تخلفات اداری کارکنان دولت شکایت می کند
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی: از آنجایی عبداله گنخکی (مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر) که خبرنگار یکی از پایگاه های خبری تازه مجوز گرفته با صاحب امتیاز و مدیرمسئولی کارمند آموزش و پرورش شبانکاره (که اکثریت اخبارش را صرف تعریف و تمجید از مدیرکل می نماید) نیز می باشند، ندانسته بازیچه عده ای خاص گشته و با علم و آگاهی پائین و در اقدامی نسنجیده عنوانی اتهامی و واهی نسبت به این مجموعه رسانه ای دارای مجوز از وزارت ارشاد نسبت داده اند که مشاور حقوقی دریاکنار در راستای پیگیری موضوع شکوائیه ای تقدیم دیوان عدالت اداری، تخلفات اداری کارکنان دولت می گرداند تا کلیات موضوع بررسی از سوی آن مرجع و تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

شایان ذکر است مجموعه دریاکنار از زمان فرا رسیدن دوران بازنشستگی مدیرکل فعلی آموزش و پرورش استان، طی نقدی سازنده ادامه بکارگیری ایشان را ضربه زننده به بنیان آموزش و پرورش استان دانسته و ضمن درخواست رفع نواقص قانون منع بکارگیری بازنشستگان در جایگاه های حساس، این مهم را ارائه داشته است که چرا مدیر یکی از شهرستان ها که هنوز سی سال خدمت ایشان به اتمام نرسیده است به بهانه اینکه وزارت در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان حساس هستند کنار گذاشته و در خصوص خودشان با روش های متنوع که یکی از آنها اهداء کارت هدیه به خبرنگاران در روز معلم می باشد سعی در طولانی نمودن فرآیند مدیرکلی خود دارند.

 

از طرفی اقدام ناپسندِ ارائه عنوان اتهامی واهی به یک رسانه توسط مسئول روابط عمومی یک اداره کل (که خبرنگار یک پایگاه خبری مرتبط با همکاران آموزش و پرورشی ایشان) به تناسب انتقادات یک مجموعه خبری، را نمی شود نادیده گرفت و بایستی توسط تخلفات اداری کارکنان دولت بدین موضوع ورود کنند و این مهم در دستور کار مشاور حقوقی دریاکنار قرار گرفته است.

شناسه خبر : 8012
تاریخ : 1402/2/27 09:24:56
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/qduipV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دریاکنار #عبداله گنخکی #آموزش و پرورش #تخلفات اداری

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.