گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسئولِ یک موسسه عمومی غیردولتی که با تغییر در پوشش و ظاهر به راحتی مسئولین فعلی استان را سرکار می گذارد
یکی از معضلاتی که دریاکنار همواره بدان پرداخته است و در این مسیر ثابت قدم گام بر می دارد مقابله با ریاکاری و نیرنگ زادگی می باشد. ریاکاری و نیرنگ زادگی در میان مسئولین همواره می تواند ضربه زننده به نظام و جامعه باشد و مقابله با آن می تواند کمک کننده به رشد و پیشرفت جمعی باشد.

در این بین مسئول یک موسسه عمومی غیردولتی که در دولت قبل این مجموعه را به حیات خلوتِ معاون استاندار بوشهر مبدل ساخته بود و با بکارگیری همسر این معاون در جایگاه معاونت و مشاورت خود، همچنین خواهر زاده این مقام و خواهرزاده همسر ایشان و همچنین از طریق واگذاری اسمی جایگاه هایی (در راستای سرکار گذاشتن آن مسئول) امتیازاتی همچون در اختیار گرفتن 1. یک مدرسه تاریخی بوشهر به مدت بیست سال با امضای استاندار آن زمان و  2. تصرف نمودن ملک متعلق به شهرداری بوشهر (که زیر مجموعه های آن در مکانهای استیجاری به سر می برند  و اعتراض برخی از اعضای سابق شورا نیز اثر گذار نبود) 3. واگذاری مهمانسرای دانشگاه خلیج فارس در آن زمان به مدت پنج سال به ایشان با امضای استاندار وقت و 4. جدیدا هم در اختیار گرفتن ملک چند ده میلیاردی هلال احمر با هزینه بسیار اندک و بدون رعایت تشریفات لازم در تعاملات پشت صحنه  و بدون درج در سامانه مزایدات و مناقصات دولت و مواردی از این قبیل خبرساز بوده است.

 

این مسئول قصه ما با تغییر دولت ضمن تغییرات کلان در چهره و پوشش خود و کارکنان خود به وادی استاندار جدید و معاونت های ایشان نزدیک شده و به نحوی همان قصه دوره  قبل را برای این مسئولین انقلابی در دستور کار قرار داده است با این تفاوت که اینجا مثلا خواهر زاده همسر همان معاون استاندار دوره قبل را چند ماهی از صحنه خارج کرده و حال با تغییر در پوشش وی به وادی عمل نزدیک نموده است و برخی از چهره های مرتبط با معاون استاندار دولت قبل را به کلی از صحنه خارج نموده تا بنا به شرایط موجود بتواند ترفند قبلی را مبنای امور قرار دهد.

ناگفته نماند این مسئول موسسه عمومی غیردولتی، با تغییر کلان در عرصه ملی مورد بی مهری قرار گرفته است و به نحوی ترفندهای مورد اشاره برای آن ها مثمر ثمر واقع نگردیده است و تنها مامن وی مسئولین فعلی استان می باشند که حتی الامکان آنها را مورد بهره برداری قرار می دهد تا بتواند نظر آن مسئول ملی را در زمینه تمدید قرار دادش تغییر دهد.

 

شایان ذکر است این مسئول موسسه عمومی غیردولتی طی یک قرارداد و تمدیدات سه دوره دو ساله ای از سال 1396 توانسته است با بهره گیری از همین فرایندهای تغییر در پوشش و ظاهر بنا به تغییرات دولت ها ماندگار شود و بایستی نظاره گر باشیم و ببینیم که آیا این اجرای ترفند روی مسئولین استانی، برای تمدید قراردادش که پایان آن نزدیک می باشد تاثیر گذار می باشد یا اینکه مسئولین کشوری که با این فرایندهای خارج از عرف آشنا می باشند و به عبارتی ترفند این نماینده استانی شان را منسوخ شده تلقی می نمایند و شایسته سالاری را در دستور کار قرار می دهند

 

شناسه خبر : 10475
تاریخ : 1402/5/30 09:28:50
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/hoJCQi
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #عمومی #غیردولتی #استاندار #بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.