گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسابقه کتابخوانی از کتاب سه دقیقه در قیامت برگزار می شود
به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری، مسابقه کتابخوانی از کتاب سه دقیقه در قیامت برگزار می گردد.

به گزارش دریاکنار به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری، با هدف تقویت بنیان های فکری و اعتقادی به ویژه مباحث پایه ای معاد و قیامت، مسابقه کتابخوانی از کتاب "سه دقیقه در قیامت" برگزار می گردد.
کتاب سه دقیقه در قیامت کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، روایتی است از خاطرات یکی از مدافعین حرم که زیر عمل جراحی برای لحظه هایی از دنیای خاکی میرود و تجربه ای نزدیک به مرگ دارد. او در این زمان کوتاه چیزهایی می بیند که درک آنها برای مردم عادی سخت است.
در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند.
زمان شرکت در این مسابقه روز 12 اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مطهری است. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره ٠٩٩۴۵٧۴٧٧٧٣ در پیام رسان ایتا پیام دهند.
این مسابقه به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، معاونت فرهنگی دانشگاه خلیج فارس بوشهر و بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می گردد و به نفرات برگزیده نیز جوایزی اهداء خواهد شد.

شناسه خبر : 7299
تاریخ : 1402/2/4 07:21:19
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/PpxvHr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسابقه کتابخوانی #کتاب سه دقیقه در قیامت #شهید آیت الله مطهری #اداره کل کتابخانه های عمومی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.