گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مسیر پرتردد چاهکوتاه-دویره با اعتبار 4 میلیارد روشن شد
دهیار روستای چاهکوتاه اظهار داشت: مسیر چاهکوتاه- دویره یکی محورهای پرتردد روستایی است که در دو طرف آن انبوهی از درختان وجود دارد و جاده های فرعی متعددی به آن وصل می شود.

وی افزود: این مسیر مورد استفاده مردم روستاهای چاهکوتاه، دویره، قلعه چاهکوتاه، تل اشکی، گلنگون و سمل است و در فصل خوب سال مردم از مرکز استان و نقاط دیگر به این منطقه جهت تفریح سفر میکنند.
عبدی برقندان بیان داشت: به منظور توسعه و بهبود روشنائی معابر و نقش آن در تامین امنیت و رضایتمندی اهالی روستاها باعث شد تا این موضوع مورد توجه قرار گیرد. در سفر نظارتی که نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم به روستای چاهکوتاه داشت این مطالبه مردم مطرح شد. 
وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های آقای جمیری 4 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد که روشنایی مسیر از پارک جنگلی تا سه راهی تل اشکی صورت گرفت.
دهیار روستای چاهکوتاه گفت: برای ادامه مسیر به همین میزان اعتبار نیاز است که نماینده محترم قول داده تا این مبلغ نیز تامین شود.

شناسه خبر : 12025
تاریخ : 1402/8/6 07:37:44
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/fwpJJF
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #دهیار روستای چاهکوتاه #روشنایی #چاهکوتاه_دویره #محورهای پرتردد

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.