گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مشکلات قضایی ۱۱۰ نفر در دیدار مردمی استان بوشهر رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان دیدار مردمی ، با بررسی مشکلات حقوقی و درخواست‌های مختلف قضایی ۱۱۰ نفر از مراجعان، دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

مهدی مهر انگیز، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در دیدار مردمی هفتگی که با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و سرپرست دادگاه تجدید نظر استان بوشهر و معاونین قضایی رئیس کل برگزار شد، با رسیدگی به مشکلات حقوقی ۱۱۰ نفر از مراجعان و درخواست‌های آن‌ها که از موارد مختلف قضایی بود، دستورات لازم را صادر کرد.

وی در حاشیه این نشست مردم داری و در بین مردم بودن را یکی از محور‌های اصلی سیاست قوه قضاییه در دوره تحولی دانست و گفت: با برگزاری دیدار‌های مردمی می‌توان از نزدیک مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد استماع قرار داد و در مورد شناخت و رفع  مشکلات آن‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: به تمام مسئولان قضایی استان تاکید شده است تا تمامی مراجعین به دستگاه قضایی در تمام حوزه های قضایی به راحتی بتوانند با آن‌ها دیدار داشته باشند و به درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کنند.

وی گفت: در این دیدار به درخواست‌ها و خواسته‌های مختلف حقوقی و قضایی مردم از جمله تسریع در رسیدگی‌ها، عفو و بخشودگی، کاهش مجازات و جایگزین حبس و دعاوی ملکی و ثبتی و مواردی نیز که موضوع ماده ۴۷۷ بود با ارایه طریق، پاسخگویی و دستورات لازم صادر شد.

 

منبع: حبرگزاری میزان

 
شناسه خبر : 13416
تاریخ : 1402/10/24 09:38:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/AO3sQk
نویسنده خبر :
X

🔶سعاد نصاری
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 گوینده 
🔹 مدیر امور تدوین و صدا

🔹 مدیر امور اداری مالی تعاونی مسکن مهر (شماره 2 استان بوشهر)
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
برچسب ها #رئیس کل دادگستری #مشکلات قضایی #رسیدگی #دیدار مردمی #مشکلات حقوقی #مهدی مهرانگیز #استان بوشهر

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.