گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر مطرح کرد: تخصیص 900 میلیارد تومان به طرح‌های مدرسه‌سازی در استان بوشهر
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان خبر داد و گفت: در این راستا در ۱.۵ سال گذشته ۹۰۰ میلیارد تومان برای ساخت فضاهای آموزشی تخصیص یافته است.

به گزارش دریاکنار و نقل از  روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد هادی رستمیان در برنامه یکشنبه‌های پاسخگو مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه در طرح‌های مختلف زیرساختی تحولات مهم و شگرف شده است اظهار داشت: در حوزه آبرسانی طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان بوشهر طراحی و اجرایی شد.

وی از افزایش تولید آب از محل شیرین‌سازی آب دریا و نامتعارف در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: وضعیت تأمین آب شرب در استان بوشهر امسال نسبت به سال قبل بهبود یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر ساخت سد در استان را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: اکنون علاوه بر ساخت 5 سد دالکی، دشت پلنگ، باهوش، اخند، خاییز عملیات مطالعه شش سد دیگر آغاز شده است.

رستمیان به طرح‌های آموزشی و ساخت مدارس پرداخت و تصریح کرد: در 1.5 سال گذشته 47 مدرسه با 251 کلاس درس و سرمایه‌گذاری 220 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی ادامه داد: در این زمینه نیز عملیات اجرایی 54 مدرسه با 210 کلاس درس و 330 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری آغاز شد که بخشی از آنها امسال افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از ساخت مدارس از محل اعتبارات مشارکت‌های مردمی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری 350 میلیارد تومانی از محل مشارکت‌های مردمی صورت گرفته است.

رستمیان اضافه کرد: در مجموع در 1.5 سال گذشته در توسعه زیرساخت آموزشی و توسعه مدارس اقدامات مهمی انجام و 900 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

 

شناسه خبر : 8149
تاریخ : 1402/2/31 16:13:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/ufpNqW
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاونت عمرانی #طرح عمرانی #تخصیص #اعتبار #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.