گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون وزیر آموزش و پرورش:خبری از صدور مجوز استخدام مربی پرورشی نیست!
درحالی آموزش و پرورش با کمبود حدود ۳۷ هزار مشاور و ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس مواجه است که امسال اجازه جذب ۲۵ هزار نیروی پرورشی اخذ شده اما تا کنون هیچ خبری از صدور مجوز جذب این تعداد نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی نیست.

اصغر باقرزاده در پاسخ به اینکه نهایتا فرآیند استخدام مربی پرورشی به کجا رسید؟، توضیح داد: هیچ خبر جدیدی نیست. سازمان اداری و استخدامی هنوز در حال بررسی نیاز و کد محل استخدام است و تا زمانی که تایید نکنند نمی‌توان دفترچه استخدام را صادر کرد.

وی درباره سهمیه جذب نیروی مشاور و نیروی پرورشی به تفکیک، بیان کرد: سرجمع اجازه جذب ۲۵ هزار نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی به معاونت پرورشی داده‌اند که معطوف به نیروی پرورشی، مشاور و نیروی سلامت می‌شود.

باقرزاده تصریح کرد: سرجمع استخدامی جدید ما ۲۵ هزار نیرو است که از این تعداد حدود ۲۰ هزار نیرو برای امور تربیتی و پرورشی، حدود ۳۰۰۰ نیرو برای امور مشاوره و حدود ۲۰۰۰ نیرو برای امور سلامت است که بعد از تایید قطعی جذب می شوند اما هنوز در حال برسی است.

شناسه خبر : 11336
تاریخ : 1402/7/6 17:01:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KQalrc
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #آموزش و پرورش #استخدامی #معلم #مربی پرورشی #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.