گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معاون وزیر بهداشت در سفر به بوشهر؛ زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم فراهم می‌شود/ مشارکت کریمانه خیرین سلامت در مناطق کم برخوردار
معاون وزیر بهداشت در سفر به بوشهر گفت: زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم فراهم می‌شود.

دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و بازدید از بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم اظهار داشت: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم عزیز ایران اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.
وی بابیان اینکه سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم است گفت: یکی از نکات برجسته در شهرستان دیلم مشارکت فعال خیرین است که کرامت و مشارکت خیرین در پروژه‌های بهداشتی و درمانی جدای از برکات مالی، باعث تکثر مهربانی و انسانیت می‌شود.
معاون وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیرین سلامت استان بوشهر، تصریح کرد: مشارکت کریمانه خیرین حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار باعث ارتقای سطح خدمات سلامت به مردم این مناطق است.
دکتر رحیمی در ادامه ضمن اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم تبیین کرد: از نگاه وزارت بهداشت شهرستان‌های کم برخورداری مانند دیلم نیازمند توجه و مراقبت بیشتری به‌ویژه در حوزه سلامت هستند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه ضمن اشاره به سیاست‌های وزارت بهداشت در توجه به مناطق محروم خاطرنشان کرد: با فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و شرایط زیست پزشکان در مناطق محروم به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و باکیفیت‌تر به مردم عزیز ایران اسلامی به‌ویژه در مناطق مرزی و کم برخوردار هستیم.
 دکتر بهروز رحیمی در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر از مراحل پیشرفت پروژه توسعه بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) دیلم بازدید کرد.
توسعه اورژانس بیمارستان و احداث بخش‌های ویژه NICU و ICU و CCU از جمله طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان بقیه‌الله اعظم (عج) شهرستان دیلم بوده که با مشارکت خیرین حوزه سلامت در حال تکمیل است.

شناسه خبر : 2846
تاریخ : 1401/5/26 12:56:43
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zkjnqI
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #معاون وزیر بهداشت #خیرین سلامت #بهروز رحیمی

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.