گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
معرفی ‌کتاب " بی حد و مرز " اثر جم کوییک
جیم کوئیک بدون شک بهترین مربی مغز در جهان محسوب می‌شود

معرفی ‌کتاب " بی حد و مرز " اثر جم کوییک 

 

 

اما بی حد و مرز بودن به معنی کامل و بی تقص بودن نیست ، بی حدو مرز بودن یعنی پیشرفت کردن بیشتر از آنچه اعتقاد دارید امکان پذیر است .

 

جیم کوئیک بدون شک بهترین مربی مغز در جهان محسوب می‌شود و در کتاب بی‌حد و مرز: مغزتان را بهبود دهید، همه چیز را سریع‌تر یاد بگیرید و بهترین شکل از زندگی خود را بیابید که پرفروش‌ترین کتاب‌ نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌آید، راه‌هایی برای حفظ سلامت مغز در اختیارتان قرار می‌دهد و به شما می‌آموزد تا از آن بهترین و بیشترین استفاده را داشته باشید.

 

این مربی مجرب اکنون تجربیات خود را در کتاب بی‌حد و مرز ( در اختیار تمام مردم دنیا قرار می‌دهد و به دیگران یاری می‌رساند تا در مسیر درست قدم بردارند. قبل از هر چیزی باید به این حقیقت برسید که باور به محدود بودن، شما را از بزرگترین آرزوهایتان بازمی‌دارد و کتاب بی‌حد و مرز نیز بر همین موضوع تمرکز دارد. کتاب حاضر، راهنمایی‌تان می‌کند تا محدودیت‌های ذهنی خود را کنار بگذارید و می‌آموزید که چگونه مغز و حافظه خود را ارتقا دهید و با ایجاد عادت‌های سالم و استفاده‌ی بهینه از زمان پیشرفت نمایید.

 

 

شناسه خبر : 5426
تاریخ : 1401/11/4 09:30:47
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/JRYBeb
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #معرفی کتاب #جیم کوئیک #کتاب بی حد و مرز #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.