گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مقصران گذشته و مقصران آینده
مجید مرادی پرده اول: ابراهیم رئیسی پس از گذشت دو سال از ریاست ‌جمهوری اش در پاسخ سوال در باره ناکامی دولتش از ساخت یک میلیون مسکن در سال که در ابتدای روی کارآمدنش وعده داده بود گفت بروید از آنها ( یعنی دولت های قبل) که مسکن نساختند بپرسید. یعنی تقصیر دولت های قبل است که به وعده رئیسی عمل نکردند.

پرده دوم: بهادری جهرمی سخنگوی دولت رئیسی گفته است: ساخت یک میلیون مسکن در سال قانون مجلس است و هر دولتی که روی کار باشد یا روی کار بیاید باید این مصوبه را اجرایی کند‌.

 اگر توانستید جلوی قهقهه خودتان را بگیرید و این یادداشت را تا آخر بخوانید عرض کنم که بهادرخان کمی باهوش‌تر است زیرا اولا توپ را به زمین مجلس انقلابی جهادی فرستاده که اگر هر خبط و خطایی هست مجلس هم در آن با دولت شریک است و ثانیا از الآن بار کم‌کاری را بر دوش دولت آینده می افکند. 

در هر دو صورت تنها دولتی که بی تقصیر است همین دولتی است که وعده دروغین ساخت یک میلیون مسکن در سال را داده است. از مجلس انقلابی جهادی فعلی تا دولت روحانی تا دولت آینده که طبعا رئیسی رئیس آن نخواهد بود تا خواجه حافظ شیرازی همه مقصرند. 

 باز هم آفرین به هوش بهادری جهرمی! که در تقسیم وظایف سنگین ترین بار را به رئیس خود واگذار کرد و خودش بار سبک تر را برداشت. این است داستان مسکن سازی این دولت!

شناسه خبر : 9060
تاریخ : 1402/4/2 12:14:31
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/CBSZxo
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسکن #دولت #وعده دولت #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.