گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
مهم‌ترین پروژه های راهداری دشتستان در دو ماهه ۱۴۰۲
مهمترین پروژه های راهداری دشتستان در دو ماهه 1402رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان مهمترین اقدامات این اداره طی دو ماهه ابتدای سال را تشریح کرد

به گزارش دریاکنار و نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سامان قلی پور رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دشتستان مهمترین اقدامات این اداره طی دو ماهه ابتدای سال را تشریح کرد.

وی با اشاره به تعریض و بهسازی محور روستایی زیارت با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال گفت: این مهم یکی از خواسته های بحق اهالی بود و با توجه به تردد نسبتا زیاد در محور، عرض جاده از ۶ متر به ۹ متر افزایش یافت که نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای دارد.

قلی پور درخصوص تعریض، بهسازی و ایمن سازی محور سعدآباد- وحدتیه هم افزود: این محور به دلیل تحمل بخشی از ترافیک عبوری به سمت  استان های فارس و خوزستان و افزایش چشمگیر کاربران جاده ای به یکی از محورهای مهم و استراتژیک شهرستان مبدل شده، از این تعریض و بهسازی قطعه اول این محور به طول ۵ کیلومتر در حال اجراست.

قلی پور با اشاره به اینکه طول جاده سعدآباد – وحدتیه ۲۰ کیلومتر است اظهارداشت: تعریض و بهسازی قطعه اول این محور شریانی حد فاصل شهر سعدآباد به روستای تل سرکوه تا هفته دولت اجرایی می شود و سپس فازهای بعد تا سمت بزرگراه برازجان- دالکی ادامه می یابد.

وی به تعمیرات اساسی پل بزرگ نمازگاه در محور دالکی به کنارتخته اشاره کرد و یادآور شد: عملیات برداشت کامل نقاط آسیب دیده آغاز شده و تا نیمه اول خرداد تعمیرات اساسی پل به پایان خواهد رسید.

قلی پور درخصوص احداث محور روستایی برجونک به شهر تنگ ارم هم خبر داد: زیرسازی این محور با سرعت و کیفیت مناسبی ادامه دارد و تا چند روز آینده خاتمه می یابد و تلاش داریم با روکش آسفالت آن، در هفته دولت به بهره برداری برسد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای دشتستان یکی دیگر از پروژه های شهرستان را تعریض و بهسازی کمربندی طلحه و محور روستایی شاهیجان دانست و گفت: این پروژه در دهه فجر شروع شده و تلاش داریم در هفته دولت به بهره برداری برسد.

به گفته وی، بهسازی و ایمن سازی مسیر حادثه خیز سعداباد به سمت سه راهی نظرآقا هم تا تیرماه شامل تعریض ۱۷ دستگاه ابنیه فنی و خاکریزی آن تکمیل می شود.

قلی پور افزود: ایمن سازی و حذف دو نقطه حادثه خیز محور روستایی ذکریایی هم تا پایان خرداد تکمیل خواهد شد، ضمن اینکه اخیرا احداث محور روستایی  ذکریایی به سمت اتوبان برازجان - گناوه توسط مجموعه راهداری به پایان رسیده بود و مورد بهره برداری قرار گرفت

شناسه خبر : 8593
تاریخ : 1402/3/17 05:21:00
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/2eCIkJ
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #راهداری #دشتستان #حمل و نقل #پروژه #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.