گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
میز خدمت‌ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در مصلی نماز جمعه برپا شد
میز خدمت‌ اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته حمل و نقل در مصلی نماز جمعه برپا شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دربانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در حاشیه میز خدمت دستگاه‌های حوزه وزارت و راه و شهرسازی در استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته حمل و نقل اظهار کرد: این اداره کل در راستای برقراری ارتباط تنگاتنگ با ذینفعان خود در حوزه‌های مختلف، همواره داوطلب حضور در ویژه برنامه‌های ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم است.

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در ارتباط با ذینفعان تلاش می‌کند تا علاوه بر رفع مسائل و مشکلات آنان از پیشنهادات و راهکارهای سازنده جامعه هدف خود برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان استفاده کند.

شکیبی نسب ادامه داد: رویکرد راهبردی این اداره کل رونق اقتصادی و اشتغالزایی است که در این زمینه پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در این زمینه علاوه بر اهتمام جدی برای اتمام پروژه‌های در حال احداث، عملیات اجرایی پروژه‌های جدیدی نیز در دهه فجر پیش رو کلید خواهد خورد.

شکیبی نسب اظهار کرد: با نگاه توسعه متوازن تلاش می‌شود تا تمامی بنادر تجاری استان بوشهر نقشی فعال در عرثه تجارت منطقه‌ای داشته باشند.

شناسه خبر : 4614
تاریخ : 1401/9/27 05:39:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Gg5utr
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #میز خدمت‌ #هفته حمل و نقل #اداره کل بنادر و دریانوردی #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.