گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نجات 6 نفر از خطر غرق در آب‌های جزیره خارگ
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 6 سرنشین موتورلنج باری از خطر غرق در آب‌های محدوده جزیره خارگ نجات پیدا کردند.

به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، حجت خسروی در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار موتورلنج یاد شده به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر طوفان و احتمال غرق شناور، پس از هماهنگی های لازم شناور ناجی 9 به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: پس از گذشت دقایقی دوبه موتوردار هلیا که در منطقه حضور داشت اعلام کرد  پنج نفر از خدمه شناور را نجات داده ولی یک نفر از خدمه به آب افتاده که به علت شرایط بد جوی امکان نجات آن وجود ندارد.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استانه بوشهر ادامه داد: در ادامه عملیات با رسیدن شناور ناجی 9 فرد به آب افتاده نجات پیدا کرد.

خسروی عنوان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به اسکله گناوه افراد نجات یافته را به مسئولان مربوطه تحویل داد و مورتورلنج باری نیز غرق شد.

نجات خدمه بیمار شناور خدماتی

وی اظهار کرد: در دومین عملیات نیز پس از برقراری ارتباط با مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی خارگ مبنی بر بیماری خدمه شناور خدماتی موتور تانکر، شناور ناجی 9 به موقعیت اعزام شد.

خسروی گفت: شناور ناجی پس از گذشت 30 دقیقه فرد بیمار را تحویل گرفت و با برگشت به مبداء به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

شناسه خبر : 5873
تاریخ : 1401/12/1 10:10:39
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/s09oMV
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #جزیره خارگ #نجات #غریق #اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.