گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نحوه مشاهده فیش حقوقی بازنشستگی تامین اجتماعی با کدملی
دریافت و مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی، به راحتی از طریق سایت این سازمان قابل انجام است. برای این امر، ابتدا باید با استفاده از کد ملی و گذر واژه در سایت ثبت نام کنید.

براساس قانون، بازنشستگان کشور به سه قشر تقسیم می شوند که عبارتند از:

بازنشسته تامین اجتماعی: افرادی که توسط سازمان تامین اجتماعی بیمه شده و در بازه سی سال، حق بیمه خود را پرداخت کرده اند.

بازنشسته کشوری: افرادی که به صورت رسمی به استخدام دولت درآمده اند.

بازنشسته لشکری: شاغلین حوزه نیروهای مسلح کشور.

دریافت فیش حقوقی برای هر یک از اقشار مذکور، متفاوت می باشد. ما در این متن قصد داریم به توضیح شیوه دریافت فیش حقوقی برای بازنشستگان تامین اجتماعی بپردازیم.

بازنشستگان تامین اجتماعی، چگونه فیش حقوقی خود را دریافت کنند؟

این امر از طریق مراجعه به سامانه تامین اجتماعی و استفاده از کد ملی کاملا قابل انجام است. البته باید در این سامانه نام کاربری و گذر واژه فعال داشته باشید. جهت آموختن نحوه ثبت نام در این سامانه، می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید. در صورت داشتن اطلاعات ورود به سامانه، گام های زیر را به منظور دریافت فیش حقوقی، انجام دهید.

ابتدا به سایت تامین اجتماعی به آدرس tamin.ir بروید. پس از ورود به سایت، گزینه فیش حقوقی مستمری بگیران را از بخش میز خدمت انتخاب نمایید.با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه «خدمات غیرحضوری مرتبط با مستمری بگیران» هدایت خواهید شد. در آنجا، گزینه «مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران» را انتخاب کنید.

با کلیک بر روی این گزینه، به صفحه «خدمات غیرحضوری مرتبط با مستمری بگیران» هدایت خواهید شد. در آنجا، گزینه «مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران» را انتخاب کنید.

سپس صفحه جدیدی برایتان باز شده که در آن پیغامی از شما می خواهد گذر واژه و نام کاربری خود را وارد کنید. با تایید این پیام، وارد صفحه ورود به سامانه خواهید شد.

در صفحه جدید، نام کاربری (کد ملی) و گذر واژه خود را وارد نمایید.

در صورت صحت نام کاربری و گذر واژه وارد شده، وارد صفحه دیگری می شوید. در این صفحه، اطلاعات شناسنامه ای شما قابل مشاهده هستند. حال از بخش جستجو، زمینه های سال، ماه و نوع پرداخت را مشخص کنید. نیازی به پر کردن فیلد مربوط به شماره مستمری نیست، چرا که این بخش به صورت خودکار پر می شود. در فیلد نوع پرداخت، پرداخت ماهانه را انتخاب نمایید.

حال بر روی جستجو کلیک کرده تا فیش حقوقی شما به نمایش درآید.

شناسه خبر : 4332
تاریخ : 1401/9/11 16:45:28
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/b4D6m8
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #فیش حقوقی #تامین اجتماعی #بازنشستگان #نشریه دریاکنار

نظرات

1
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • غلامعلی تلخابی
    1 سال قبل

    فیش حقوقی