گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نرخ صفر مالیاتی ارزش اموال و دارایی های انتقال یافته به شرکت‏‌های آب و فاضلاب استانی
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، نرخ صفر مالیاتی ارزش اموال و دارایی های انتقال یافته به شرکت‏‌های آب و فاضلاب استانی مربوط به آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب مصوبه هیات وزیران را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ کرد.

به گزارش رسانه مالیاتی ایران، دکتر داود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با صدور بخشنامه ای، نرخ صفر مالیاتی ارزش اموال و دارایی های انتقال یافته به شرکت‏‌های آب و فاضلاب استانی مربوط به آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون واگذاری مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب مصوبه نوزدهم مردادماه سال جاری هیات وزیران را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی ابلاغ کرد.

بر اساس ماده (11) آیین نامه اجرایی مذکور، مالیات ارزش اموال و دارایی های انتقال یافته به شرکت‏‌های آب و فاضلاب استانی از متولیان قبلی و همچنین از محل طرح های عمرانی غیرانتفاعی و نیز مبلغ حاصل از اجرای ماده (33) قانون مزبور در مورد طرح های عمرانی انتفاعی که به شرکت آب و فاضلاب استانی منتقل شده یا می شود، با نرخ صفر محاسبه می شود.

شناسه خبر : 3910
تاریخ : 1401/8/11 07:46:02
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/LdJiCB
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #نرخ صفر مالیاتی #ارزش اموال #شرکت‏‌های آب و فاضلاب #رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور #نشریه دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.