گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
🎥 نسخه کامل مستند گزارشی؛ «وفق وفاق»| نگاهی به متن و حاشیه نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور
نخستین نشست خبری دکتر مسعود پزشکیان با حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار از رسانه‌های داخلی و خارجی ۲۶ شهریورماه در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

مستند «وفق وفاق» از زاویه‌ای متفاوت حاشیه‌های دورهمی رئیس‌جمهور با اهالی رسانه را بررسی کرده است.

 
شناسه خبر : 18006
تاریخ : 1403/7/30 06:31:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/vEvp1X
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مسعود پزشکیان #وفق وفاق #نشست خبری #دریاکنار

نظرات

2
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
  • زهیر غلامی
    23 ساعت قبل

    البته هر کسی دیدگاهی دارد به نظر من : وفاق به معنای هماهنگی ، همکاری و اتحاد است ؛برای ایجاد یک استراتژی راهبردی بر اساس این مفهوم. این به معنای آن است که قوانین و سیاست ها باید با اصول و ارزش‌های دینی و اجتماعی هماهنگ باشند و نه برعکس. برنامه ها و قوانین باید به گونه ای طراحی شوند که قابلیت بازنگری و اصلاح داشته باشند تا بتوانند با تغییرات اجتماعی و فرهنگی هماهنگ شوند.یعنی انعطاف پذیری و بازنگری مداوم .بنابراین، این بینش که بر اساس آن قوانین و برنامه‌های حکومت و دین باید به گونه‌ای طراحی شوند که به راحتی در زندگی روزمره مردم قابل اجرا باشند، بیشتر با مفهوم وفاق همخوانی دارد. این بینش تلاش می‌کند تا ارزش‌ها و اصول دینی و اجتماعی را با زندگی روزمره مردم هماهنگ کند و به ایجاد همبستگی و کاهش تضادها کمک کند. پزشکیان بزرگ مرد بااخلاق و حسن نیت پا به عرصه سیاسی دیپلماتیک گذاشته امید است بتواند همانطور که برنامه هاشون طراحی کردند .وفاق ملی نهادینه کنند و اخلاق و سیاست را تطبیق بدهند ،آرزوی موفقیت برای دولت وفاق ملی پزشکیان داریم ،.به امید خدا موغق میشوند و می‌درخشند. از شما رسانه دریا کنار هم تشکر و قدردانی ویژه داریم .

  • شما
    22 ساعت قبل

    یا افراد دولت همفکر رئیس جمهور در موضوع وفاق نیستند یا وفاق بازی دولت است در انتصابات دولت چقدر اطرافیان دولت جيغ می‌کشند