گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نشست تدوین اهداف اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار شد
نشست تدوین اهداف اختصاصی، برنامه های عملیاتی، گام های اجرایی و بودجه پیشنهادی سال 1402 اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری، رئیس اداره امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب در این نشست اظهار کرد: استانداردسازی، پاسخگویی و شفافیت سه ضلع مهم در فعالیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است به نحوی که تمام فعالیت های اداره کل براساس این سه محور برنامه ریزی می شود.
وی بیان کرد: در مقوله های استانداردسازی، پاسخگویی و شفافیت سازمان بنادر و دریانوردی ورود بسیار خوبی داشته است که کارکنان باید این سه رویکرد را به طور جد سرلوحه کار خود قرار دهند.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: در تدوین اهداف اختصاصی، برنامه های عملیاتی، گام های اجرایی و بودجه پیشنهادی سال 1402 اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز مجموعه اداره کل و بنادر تابعه همراهی بسیار خوبی داشتند که این رویکرد تعاملی و همدلانه قابل تقدیر است.
شکیبی نسب اظهار کرد: در نشست های برگزار شده با حضور مدیرکل مطالعات راهبردی و رئیس اداره امور مالی سازمان بنادر و دریانوردی اقدامات ارزشمندی پیش بینی شده است که این مهم نویدبخش بهبود روزافزون عملکرد اداره کل در بخش های مختلف است.
وی ادامه داد: مدیران همچنین باید برنامه های عملیاتی و گام های اجرایی خود برای سال جدید را تا چهارم بهمن ماه ارائه کنند تا پس از بررسی در سازمان بنادر و دریانوردی مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

شناسه خبر : 5415
تاریخ : 1401/11/4 08:05:55
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GBbe5M
نویسنده خبر :
X

🔶 آیدا عالی پور
🔹 روزنامه نگار
🔹 دانشجوی کارشناسی معماری دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر
🔹 کاردانی مشاوره
🔹 مسئول سایت دریاکنار
🔹 جوانترین خبرنگار عضو صندوق هنر وزارت ارشاد در کشور
🔹 عضو انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 

برچسب ها #نشست #اداره کل بنادر و دریانوردی #اهداف #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.