گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نماینده مجلس: زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی فرا رسیده است
«جلال رشیدی کوچی» نماینده مجلس اعلام کرد از نظر او زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی که توسط شورای عالی امنیت ملی وضع شده، فرا رسیده است

نماینده مجلس: زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی فرا رسیده است

 

«جلال رشیدی کوچی» نماینده مجلس اعلام کرد از نظر او زمان رفع محدودیت‌های اینترنتی که توسط شورای عالی امنیت ملی وضع شده، فرا رسیده است.

 

رشیدی: فیلترینگ کنونی را به «باتوم در فضای مجازی» تشبیه و تاکید کرد فعالیت در شبکه‌های داخلی برای تبیین مسائل سیاسی کشور فایده‌ای ندارد چرا که نه افراد منتقد در این فضا هستند و نه فضای بین‌المللی.

 

کوچی اعلام کرد: «گذشته فیلترینگ نشان داده که این روش جواب نمی‌دهد و چیزی جز نارضایتی به همراه ندارد.» او تاکید کرد که توییتر و یوتوب هم باید رفع فیلتر شوند چرا که با رفع فیلتر این پلتفرم‌ها، جمعیت ایرانی متمرکز در اینستاگرام سرشکن خواهد شد.

 

 

 

شناسه خبر : 5231
تاریخ : 1401/10/24 21:14:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/zaJ553
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #اجتماعی #مجلس #رفع فیلترینگ #دریا کنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.