گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نماینده ی‌ ایران بر بام سیاسی جهان
تبلور واقعی وفاق ملی در آستانه ی حضور رییس جمهور در سازمان ملل و منظر جهانیان با نگاه جهانی فکر کنیم و ملی عمل نماییم در دسترس خواهد بود!

 اکنون  حدود هفت هفته و بعبارتی یک ماه و نیم از روی کار آمدن مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران می گذرد آغاز کار او با  یکی از پرحادثه ترین و پرتلاطم ترین شروع ها برای یک رئیس جمهور از زمان انقلاب اسلامی تا کنون در کشورمان همراه بوده است.
با این اوصاف همچنان انتظار بهبود شرایط اقتصادی و رهایی از تنگنای معیشت دغدغه ی اول عمومی است.
پزشکیان وجه ی عبور از معضلات پیش رو را تمرکز بر توانمندی نخبگانی قرار داده که تا قبل از این در دوسوی اردوگاهی متفاوت گاهی حتی مقابل هم گرفته بودند. وی بهره گیری از این ظرفیت عظیم ملی را بر پیشبرد برنامه ها و راهبرد عملیات اجرایی خویش مبتنی بر« شعار وفاق ملی» قرار داد....
 تا اینجای کار  علیرغم کم وزیادماجرا فضای همراهی و همدلی قابل توجهی رقم خورده است. وامید به تداوم آن پررنگ تر از گذشته است.
« پزشکیان » بنوعی در کنار آن موضوع محوری، به مکانیسم  دیگری بعنوان اعتماد بین المللی در توسعه ی تعاملات و بهبود روابط چشم دوخته است. 
طبعا حضور وزین  او در بزرگترین مجمع رسمی بین المللی وبهره گیری از این فرصت،می تواند زمینه ی آورده ی قابل توجه برای دستاورد ها ی متعاقب در باقیمانده چهار سال پیش روی حکمرانی اش باشد.
در این راستا پزشکیان نه صرفا بعنوان سیاستمدار یا رییس جمهور ایران در آن محفل حضور خواهد داشت، بلکه بعنوان نماینده ملت و وکیل گفتمانی برتر به وسعت و تاریخ ایران اسلامی مبانی همگرایی و همدلی مردمی را بعهده دارد که در  رفع مشکلات جهان امروز می تواند نقش عمده را به عهده گرفته و ابعاد بازیگری موثر بین المللی  خویش را سازنده و مثبت، تعریف ، تشریح وعملی نماید. 
بدیهی است که آحاد ارزشمند ملت مان و همه تشکل ها ی فعال فرهنگی و سیاسی و به تبع آن « گام دوم انقلاب اسلامی » بوشهر ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست جمهوری  اسلامی ایران وهیات همراه، چشم انتظار رهاوردی مطلوب و متناسب با تراز ، شان و جایگاه شکوهمند کشورمان از این برنامه ی  سفر رسمی در اوج کشاکش  صحنه ها و وقایع شتابنده امروز و فردای عرصه ی جهانی است. وبراین اساس دلهای ایرانیان حامی حضور درخشان وپر رونق وموثر ، پزشکیان در سازمان بین الملل  است. ان‌ شاء الله


محسن حیدری 

گام دوم انقلاب اسلامی استان بوشهر

 
 
شناسه خبر : 17342
تاریخ : 1403/7/1 14:24:40
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/o0CADp
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #وفاق ملی #گام دوم انقلاب اسلامی استان بوشهر #محسن حیدری #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.