گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شدند
همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور استاندار بوشهر، از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل شد.

به گزارش نشریه دریاکنار و نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، استاندار بوشهر در این آیین با گرامیداشت دهه آخر ماه صفر و تجلیل از رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: دشمن اکنون با استفاده از تمام ابزار رسانه‌ای، حق را باطل و باطل را حق جلوه می‌کند تا اهداف خود محقق کند.

احمد محمدی‌زاده نقش رسانه در جامعه را بسیار مهم دانست و با اشاره به واقعه کربلا و نقش امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب (س) در افشاگری جنایات یزید افزود: اکنون رسانه‌ها در حوزه دفاع مقدس و ایثارگری، سجادها و زینب‌های دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

وی از ساخت باغ موزه دفاع مقدس در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: امسال شرایط منابع مالی شهرداری‌های استان بهبود یافته و انتظار می‌رود شهرداری بوشهر در ساخت باغ موزه دفاع مقدس تسریع کند.

استاندار بوشهر با اشاره به وجود 40 شهرداری در استان گفت: با توجه به منابع اعتباری شهرداری‌ها، لازم امسال هر شهرداری در چاپ و تهیه کتاب دفاع مقدس حمایت‌های لازم از نویسندگان داشته باشد تا پایان امسال 40 عنوان کتاب در این عرصه تدوین و چاپ شود.

در این آیین از نویسندگان آثار ادبی و هنری و مستندسازان دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل و از 42 عنوان کتاب مکتوب، صوتی و تصویری در حوزه دفاع مقدس رونمایی شد.

 

شناسه خبر : 3500
تاریخ : 1401/7/5 06:21:18
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/KJf6XY
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #هفته دفاع مقدس #مستندسازان #نویسندگان #تجلیل #نشریه دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.