گلچینی از فرهیختگان عرصه اطلاع رسانی بوده که در توسعه آگاهی عمومی ایفای نقش می نمایند
اخبار فوری
آخرین اخبار
نگاهی به درآمد کشتیرانی ایران در سال ۱۴۰۱
اسلامی: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تلاش تمامی کارکنان در همه بخش‌ها، سال ۱۴۰۱ را با موفقیت پشتِ سر گذاشت

درآمد سازمان کشتیرانی ایران در سال ۱۴۰۱ اعلام شد 

 

 

 

 

به گزارش دریاکنار:

محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نشست اصول رهبری، فرهنگ و ارزش‌های سازمانی، گفت: در همه سازمان‌ها، ارزش آفرینان، افراد بسیار مؤثری هستند و اگر ما بتوانیم مأموریت‌ها، اهداف و دیدگاه‌هایی که ارزش‌آفرینان در سیستم عملکردی دارند را به سوی اهداف راهبردی سازمان سوق دهیم، قطعاً آن سازمان مسیر موفقیت را طی خواهد کرد.

 

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه تاکید کرد: گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با تلاش تمامی کارکنان در همه بخش‌ها، سال ۱۴۰۱ را با موفقیت پشتِ سر گذاشت و با تخلیه و بارگیری ۲۷ میلیون تُن کالا، درآمدی در حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری کسب کرد؛ هرچند در سال جاری با توجه به رکودی که در این صنعت در تمام دنیا وجود دارد، احتمالاً رشد درآمدی سال گذشته را شاهد نخواهیم بود و با توجه به رکود موجود در صنعت کشتیرانی جهان، پیش‌بینی ما این است که میزان درآمد گروه کشتیرانی در پایان سال جاری، رقمی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار باشد که بیانگر کاهش سود نسبت به سال قبل است.

 

 

 

 

شناسه خبر : 11019
تاریخ : 1402/6/23 09:01:17
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/8a0KDP
نویسنده خبر :
X

🔶مهدی بیرانوند 
🔹متخلص به روژمان 
🔹نویسنده و روزنامه‌نگار لرستانی 
🔹بعنوان سرپرست نویسندگان و شاعران خانه ناشران ایران (حوزه مشق) و گروه کشف استعداد برتر ایران از سوی دکتر فردین احمدی انتخاب شد.

برچسب ها #سازمان کشتیرانی ایران #درآمد سالانه کشتیرانی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.